×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسانه‌های صهیونیست: نصرالله در سلامت است، عربستان و اسرائیل شایعه کرده بودند

به گزارش تهران۲۴، وبگاه اینترنتی شبکه «المیادین» در گزارشی به واکنش‌ها و تحلیل‌ رسانه‌های عبری از سخنرانی روز گذشته «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس پرداخت.

در ابتدای گزارش المیادین آمده است: «چند رسانه اسرائیلی به محض شروع سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، برنامه‌های خود را برای پخش مستقیم تصاویر این سخنرانی قطع کردند».

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی قبل از سخنرانی دبیر کل حزب‌الله، اعلام کرد: «تمام شایعات قبلی در مورد فوت نصرالله و همه گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی و جاهای دیگر نادرست بود. ما در اینجا یک ناامیدی دیگر را رقم زدیم؛ و نصرالله است که امروز عصر سخنرانی می‌کند».

«حازی سمنتوف» تحلیلگر امور عربی در این شبکه صهیونیستی می‌گوید: «نصرالله در ابتدای سخنرانی خود از اسرائیل سخنی به میان نیاورد، بلکه به رسانه‌های اسرائیل اشاره کرد؛ در حالی که از بیروت و به طور زنده سخنرانی‌اش پخش می‌شد».

سمنتوف با اشاره به اینکه «نصرالله تأکید کرد که هیچ وخامتی در وضعیت سلامتی او وجود ندارد»، توضیح داد که آنچه منتشر شده «شایعاتی از سوی رسانه‌های اسرائیلی و سعودی است». او اضافه می‌کند: «سکته مغزی و تنفس با دستگاه، هر دو اخبار نادرستی بود».

به همین ترتیب، گزارشگر اسرائیلی «شبکه ۱۲» اعلام می‌کند: «(سیدحسن) نصرالله ظاهراً از آنفلوآنزایی که به آن مبتلا شده بود بهبود یافته است و اکنون در یک برنامه زنده صحبت می‌کند؛ ما به او گوش می‌دهیم و به عناوین اخبار و مطالبی که در سخنرانی‌هایش به آن‌ها اشاره می‌کند،  برمی‌گردیم».

در همین خصوص، «روعی کایس» تحلیلگر مسائل عربی در شبکه اسرائیلی «کان» در توییتر خود و با لحنی کنایه‌آمیز نوشت: «هنوز هم هستند افرادی که ایوب کارا (نماینده سابق کنست) را جدی می‌گیرند؛ نصرالله زنده است و فقط کمی گرفتگی صدا دارد».

«دانیال سلامه» تحلیلگر مسائل عربی در وبگاه اینترنتی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با تمسخر پرسید: «در مورد مشکلاتی که نصرالله از آن رنج می‌برد چه گفتیم؟ کُما، هیپنوتیزم، تنفس از طریق دستگاه و معالجه توسط ایرانی‌ها؟.. آیا او مُرد؟ یا به قول آن منبع موثق لبنانی، آیا سکته کرده بود؟».

«جکی هوجی»، روزنامه‌نگار اسرائیلی در توییتر این دروغ‌های رسانه‌ای عبری را مورد تمسخر قرار داد و نوشت: «پس از درمان سرطان، حمله قلبی، سکته مغزی و همچنین آنفولانزا، و گذشتن از سد همه بیماری‌ها در سه روز، حالا نصرالله در پخش زنده‌ای ظاهر شده و می‌گوید که کابینه نتانیاهو فاسد و افراطی است؛ و در نهایت اینکه اسرائیل به پایان خود نزدیک می‌شود!».

شب گذشته، سیدحسن نصرالله طی سخنانی به مناسبت سومین سالروز شهادت دو فرمانده بزرگ، حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس، پس از انتشار اخباری در رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی و خلیج‌فارس در خصوص وضعیت سلامتی‌اش، به دوستداران مقاومت اطمینان داد که «جایی برای نگرانی است».

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.