×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جان فدا| اجتماع مردمی بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی/ ندای «حیدر حیدر» کرمانشاهی‌ها به آسمان رسید

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهید آن‌ها تحت عنوان اجتماع بزرگ سلیمانی‌ها درب مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آحاد کرمانشاهی‌ها همراه بود، شاعر و مداحان آیینی، به مرثیه‌خوانی پرداختند و ندای «حیدر حیدر» مردم شهیدپرور شهر کرمانشاه در همخوانی با مداحان به آسمان رسید.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مکتب حاج قاسم همچنان ادامه دارد بر ادامه راه شهدا و به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی تأکید کردند.

حشمت‌الله قنبری، کارشناس مسائل سیاسی به عنوان سخنران این مراسم در اجتماع پرشور کرمانشاهی‌ها، با بیان اینکه راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد، اظهار کرد: شهید سلیمانی نامدارترین سرباز عصر معاصر است که تنها یک اسم نیست، بلکه یک فرهنگ و یک میراث ماندگار است.

وی با اشاره به فرمایشات سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی به پیروی از ولایت تأکید داشتند امروز همه ما زنان و مردان اعلام می‌کنیم که هرگز مقام معظم رهبری را تنها نخواهیم گذاشت. پای انقلاب ایستاده‌ایم؛ خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه قاتلین شهید سلیمانی به مجازات خواهند رسید، گفت: انتقام خون شهید سلیمانی حتمی است.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.