×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل سفارت سوئیس/ شهید سلیمانی معادلات تروریسم را در منطقه برهم زد

به گزارش تهران۲۴، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، با تجمع اعتراضی مقابل سفارت سوئیس، خواستار برخورد با عاملان جنایت ترور شهید سلیمانی شدند.

دربیانیه ای که توسط دانشجویان در این تجمع قرائت شد، آمده است: در طول تاریخ ایران آنچه همیشه به چشم خورده است، دشمنی کشورهایی است که ایران را به مثابه طعمه‌ای برای تاخت‌ و تاز دیده‌اند و هر موقع ملت و دولت ایران اسلامی مانند سایر نوکرهای حلقه به گوش، تن به خواسته‌های آن‌ها نداده است، شاهد دشمنی افزونِ آن‌ها گشته است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: در سال‌های پس از تحریم‌های ظالمانه و بی‌نظیر نظام جهانی و آغاز جنگ اقتصادی گسترده دنیا علیه کشورمان، جمهوری اسلامی با افتخار در حاشیه دفاع از مقاومت اسلامی منطقه غرب آسیا و حمایت از جریان اصیل حزب‌الله، جریان پیشرفت کشور را تعطیل‌ناپذیر دانست. این راهبرد به معنای پافشاری بر پیشرفت اقتصادی با تأکید بر حفظ اصول تغییرناپذیر استقلال و نه‌ شرقی‌ و نه‌ غربی بود که موجبات جری‌تر شدن دشمنان این مرز و بوم را فراهم ساخت؛ اکنون شاهد دشمنی کشورهایی هستیم که نمی‌توانند شاهد پیشرفت ایران و وجود ایران قوی در منطقه و جهان باشند و انتظار دارند مانند حکومت طاغوت پهلوی، ایران بزرگ اسلامی را  غلام حلقه به گوش خویش ببینند. 

دانشجویان در بخشی دیگر از بیانیه تأکید کردند: در رأس این کشورها آمریکای جنایتکار بود که با حمایت از تروریست‌ها و نیز اقدامات تروریستی خویش نظم منطقه غرب آسیا را برهم زده و سرمایه‌های ارزشمند ملت منطقه را به تاراج و غارت برده است. در چنین وضعی که دولت تروریستی آمریکا نظام خفقان و ترس را در منطقه غرب آسیا حکمفرما کرده بود و هم‌چنان چنین راهبردی دارد، جمهوری اسلامی ایران اراده کرد که از طریق بازوی قدرتمند سپاه قدس و فرماندهی بی‌نظیر حاج قاسم سلیمانی، علیه این ظلم گسترده قیام کند و از همین مسیر، بستر اتحاد بی‌نظیر جریان مقاومت منطقه‌ای را فراهم آورد. حاج قاسم  مسیر پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کرد و نیز جریان‌های مقاومت منطقه‌ای را در مقابل راهبرد غارت و تاراج سرمایه‌هایشان توسط رژیم تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی، مسلّح کرد. آیا ملی‌گرایان آمریکاپرست دانشگاهی و خیابانی، این‌چنین شخصیت و آورده‌ای در یک سدهٔ اخیر سراغ دارند که بتواند در کنار حفظ تمامیت ارضی ایران بزرگ‌مان، همسایه‌های مظلوم ایران را نیز مقاوم کند؟ مسلماً خیر! 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سردار حاج قاسم سلیمانی، دست‌پروردهٔ مکتب اسلام سیاسی خمینی و خامنه‌ای بود که با روحیه ظلم‌ستیزانه و عدالت‌خواهانهٔ خویش،  تمام توانایی‌ها و تجارب تاریخی انباشته در تاریخ‌مان را به کار گرفت و  معادلات این دولت تروریستی و حامیان وی در منطقه را برهم زد. قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمن شد و به همین سبب هم دشمن نتوانست وجود وی را  تحمل کند و دست به از بین بردن او زد. از سیاستمداران و صاحبان‌مناصب کنونی می‌پرسیم آیا شما تهدیدی برای دشمنان این مرز و بوم هستید؟ آیا از خویش پرسیده‌اید راز شهادت در مسیر حفظ و پیشرفت ایران و دفاع از مستضعفین چیست؟ 

در پایان این بیانیه اینگونه ذکر شده است: اکنون ما اینجاییم تا بگوییم تا آخرین لحظهٔ خون‌مان راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و تا زمانی که انتقام سختی که عهد آن را با ملت ایران بستیم محقق نشود، ما شخصاً منتقمین خون این شهید عزیزمان هستیم. حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و عزت و صلابت جمهوری اسلامی ایران بود. به مکتب خمینی (ره) بازگردید و از کرنش مقابل دشمنان بپرهیزید. 

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.