×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم اعتکاف، پس از ۲ سال تعطیلی به مساجد تهران بازگشت

به گزارش تهران۲۴،حجت الاسلام حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف امسال که بعد از پایان دوران کرونا خواهد بود، اظهار داشت: امسال این مراسم باشکوه‌تر و وسیع‌تر نسبت به سال‌های قبل برگزار خواهد شد و تاکنون طبق گزارش‌های رسیده مردم استقبال بسیار خوبی هم نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در اعتکاف داشتند.

جهاد تبیین را در ایام اعتکاف پیگیری می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه با توجه به همزمانی اعتکاف و دهه فجر، برنامه‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری تدارک دیده شده است، گفت: نهضت جهاد تبیین در این ایام مدنظر است و بسته محتوایی برای امامان جماعت تدارک دیده شده است و توصیه داریم که با رویکرد نوجوانان و جوانان امسال به بحث اعتکاف بپردازند. این مباحث جدای از مباحث اخلاقی و معرفتی متداول در مراسم اعتکاف است.

ذاکر گفت: شاید به دلیل فعالیت مدارس، نسبت به حضور دانش‌‌آموزان و نوجوانان محدودیت‌هایی باشد، اما تلاش داریم این قشر از برنامه‌های تدارک دیده شده حتماً استفاده کنند.

مساجد برای اعتکاف امسال تدارک گسترده‌تری دیده‌اند

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه محتوای چندرسانه‌ای با رویکرد سوژه سخن مانند دیگر مناسبت‌ها در اختیار مساجد قرار می‌گیرد، گفت: ان شاء الله با توجه به کاهش کرونا و اعلام مسئولین برگزار کننده که هیچ محدودیتی امسال وجود ندارد، مساجد باقوت نسبت به برگزاری اعتکاف اقدام خواهند کرد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.