×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تروریستی اعلام کردن سپاه نشانه خشم اروپایی‌ها از شکست اغتشاشات است

به گزارش تهران۲۴ از مشهد، حجت‌الاسلام‌ احمد مروی امروز در جلسه درس فقه حوزه علمیه که در بارگاه منور امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی توسط پارلمان اروپا را محکوم و اظهار کرد: عناد و کینه‌ورزی معاندین و دشمنان ملت ایران همواره طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و هرروزی به شکلی ظهور و بروز پیداکرده که این اقدام وقیحانه پارلمان اروپا نیز ازاین‌دست اقدامات است.

وی شکست توطئه اغتشاشات را از دلایل مهم این اقدام پارلمان اروپا دانست و ابراز کرد: دشمنان به اغتشاشات اخیر دل‌بسته بودند و با خود چنین می‌گفتند که با کمترین هزینه می‌توانیم حکومت ایران را ساقط کنیم، حقیقتاً این روزها کشور ما با این دعای امام سجاد علیه‌السلام که فرمودند «الحمدالله الذی جعل اعداءنا من الحمقاء؛ سپاس خدایی که دشمنان ما را از افراد احمق قرار داد» روبه‌رو است.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به میدان آورد و یک جنگ ترکیبی و پیچیده را به راه انداخت و تصورش این بود که اگر عده‌‎ای بیرون بریزند، مردمی که از شرایط اقتصادی گلایه دارند نیز همراهی خواهند کرد؛ این محاسبات غلط نشانه عدم شناخت صحیح دشمن از ملت ایران است زیرا اطلاعات خود را از افراد ضدانقلاب فراری می‌گیرند.

وی افزود: دشمن به تحریک جریان‌های ضدانقلاب این اغتشاشات را در کشور به راه انداخت اما ملت همراهی نکرد و بار دیگر دشمن شکست خورد و آبرویش رفت؛ حالا برای لاپوشانی این افتضاحی که به بار آوردند و انحراف اذهان مردم از این شکست، مسئله تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را مطرح می‌کنند.

مروی شناسایی و اعدام به‌حق جاسوس انگلیسی را دومین شکست پیاپی و ضربه به حیثیت دشمن دانست و بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی مسلح قانونی، یک جریان انقلابی، نماد ملت ایران است، تحریم یا تروریست اعلام کردن سپاه، به‌منزله تروریست اعلام کردن یک ملت و کشور است.

وی سیاستمداران کشورهای استکباری را گرفتار ریاکاری، نفاق و فریبکاری خواند و تصریح کرد: غرب در شرایطی سپاه پاسداران را تروریستی اعلام می‌کند که طی هشت سال گذشته در برابر تجاوز نظامی ارتش‌های امارات و عربستان به کشور یمن سکوت کرده و نه‌تنها چشم خود را بر کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم و بی‌دفاع این کشور بسته، بلکه از متجاوزان حمایت نظامی و تسلیحاتی نیز کرده است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: ائتلافانی که ملت‌های مظلوم منطقه را به خاک و خون می‌کشند و جنایات غیرانسانی رژیم سعودی و بمباران‌ها و کشتار مردم مظلوم فلسطین را توسط اسرائیل غاصب رقم می‌زنند، مصداق تروریست نیستند، اما سپاه پاسدارانی که از امنیت کشور و ملت خود دفاع می‌کند، تروریست است؟

وی بابیان اینکه روحانیت باید جامعه را نسبت به روحیه تکبر و فریبکاری استکبار روشن کند، اظهار کرد: اقدام پارلمان اروپا چیزی جز سرپوش گذاری بر شکست مفتضحانه خود در اغتشاشات اخیر نیست و این نشانه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است، زیرا در برابر این قدرت نظام مقدس اسلامی کاری از آن‌ها ساخته نیست لذا از روی استیصال هرروز به اقدامی همچون تحریم و تروریست اعلام کردن دست می‌زنند.

مروی همچنین با اشاره به شکست‌ نقشه‌های استکبار در منطقه به دست جمهوری اسلامی، تأکید کرد: مادامی‌که ملت ایران بر مواضع به‌حق خود باشد، رفتارهای خبیثانه دشمن نیز ادامه خواهد داشت و جای تعجب نیز ندارد، زیرا ذات استکبار بر تفاخر و خودبزرگ‌بینی است.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.