×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایران بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در جهان است

به گزارش تهران۲۴، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۷ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز جمعه بی شک یکی از تاثیرگذارترین و باشکوه‌ترین روزهای قدس سال‌های اخیر را رقم زد.

وی بیان کرد: ابتکار تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و الگوی راستین مقاومت، امام خمینی (ره)، که بنیان‌گذار این راهپیمایی باشکوه بودند، هر ساله مایه دلگرمی تمامی مجاهدان راه آزادسازی قدس شریف است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران امسال به طور ویژه و تاریخ ساز خوش درخشیدند و پشت دشمن صهیونیست را در سراسر کشور از شهرهای بزرگ تا روستاهای کوچک به لرزه درآوردند. ایران اسلامی امروز به پشتوانه این ملت شجاع و رشید و با هدایت رهبر حکیم و دوراندیش انقلاب اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است. به یکایک باورمندان به آرمان فلسطین و مجاهدان این راه سلام و درود می‌فرستم و توفیقات روز افزون آنها را از خداوند متعال مسالت می‌کنم.

وی گفت: همچنین لازم است به شب‌های پرارزش قدر اشاره کنم که دیدیم چگونه میلیون‌ها نفر خود را در پناه قرآن قرار دادند و صحنه‌های باشکوهی از دینداری و معنویت را ثبت کردند تا هر تردیدی نسبت به باورهای دینی مردم ایران از بین برود و بارش رحمت الهی بر این کشور و مردم را تضمین کند.

قالیباف تاکید کرد: این جانب بر خود فرض می دانم بابت وجود نعمت چنین مردمی شکرگزار خداوند متعال باشم و از تمامی دست اندرکاران برگزاری لیالی قدر و خیمه عزای حضرت امیرالمومنین خاضعانه تشکر کنم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.