×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فضای مجازی «زندگی دوم» است و رها بودن آن قابل قبول نیست

به گزارش تهران۲۴، مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: امروز دولت و مجلس هر دو انقلابی هستند و لازم است تعامل با یکدیگر را‌‌‌‌‌‌‌‌ افزایش دهند و ارتباط بیشتر و بهتری میان نمایندگان و وزراء برقرار باشد تا مردم احساس اختلاف نکنند.

وی با اشاره به بررسی طرح تنظیم نظام مقررات و خدمات فضای مجازی در مجلس ادامه داد: همه قبول دارند که فضای مجازی باید مدیریت شود و در دنیا هم فضای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان زندگی دوم می‌شناسند، لذا رها بودن آن به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری اولین کسی بوده‌اند که با تاسیس شورای عالی فضای مجازی در این حوزه ورود کردند ولی ما کار جدی نکردیم؛ شورای عالی فضای مجازی هم از مجلس خواسته است که برخی ظرفیت‌های قانونی را‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کند.

آقاتهرانی در پایان با بیان اینکه از مجلس انتظار تحول می‌رود گفت: این تحول باید در حوزه‌های ساختار و حتی بودجه باشد؛ در اوایل مجلس یازدهم نشست‌های مشترک روسای کمیسیون‌ها برگزار می‌شد اما این موضوع کم‌رنگ شده و لازم است به صورت منسجم و منظم جلو برود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.