×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راهپیمایی روز قدس در ۴۰ نقطه استان تهران برگزار می‌شود/ حرکت مردم پایتخت به سوی دانشگاه تهران

به گزارش تهران۲۴ از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس که با حضور نمایندگان دستگاه ها، فعالان قدس و تشکل های مردمی استان تهران برگزار شد، با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم درباره سرنوشت شوم بنی اسرائیل اظهار کرد: ما با تمام باور و اطمینان می‌گوییم همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وی گفت: بیش از هفت دهه ظلم، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؛ بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی ها جزم تر شده است.

رییس ستاد قدس استان تهران جنایات روزهای اخیر اسرائیلی ها را اوج حماقت و نادانی آنان دانست و افزود: این جنایات ضمن تقویت روحیه ملت فلسطین اراده ملت های دیگر را جهت حمایت از مظلومان فلسطین و شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تقویت کرده است.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس از مبادی تعیین شده به سوی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و امسال پس از دو سال کرونایی مردم انقلابی استان تهران این راهپیمایی با شکوه را در ۴۰ نقطه استان برگزار کرده و در شهرستان ها نیز به سوی مصلاهای نماز جمعه حرکت خواهند نمود.

عضو شورای فرهنگ‌ عمومی استان تهران خاطرنشان کرد: در پایان راهپیمایی سخنرانی، قرائت قطعنامه و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

وی برگزاری نشست های تبیینی در مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه های بسیج، مدارس و دانشگاه ها، تولیدات محتوایی جهت انتشار در فضای رسانه، اجرای سرودهای انقلابی، برپایی ایستگاه های فرهنگی در مسیر راهپیمایی و فضا سازی شهری را از جمله برنامه های این ستاد در استان تهران برشمرد.

محمودی گفت: یقینا مردم بصیر بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده و رژیم غاصب صهیونیست واربابان آمریکایی او را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.