×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس جمهور، سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران

به گزارش تهران۲۴ از تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه هماهنگی‌های اجرایی مراسم یوم الله ۱۳ آبان، با اشاره به فتنه انگیزی های عمال آمریکا طی هفته های اخیر که نقطه اوج آن را در جنایت حرم مطهر شاهچراغ(ع) شاهد بودیم، اظهار کرد: اهمیت برگزاری مراسم ضد استکباری در ۱۳ آبان مضاعف شد که باید همه دستگاه‌ها و تشکل‌های دینی و انقلابی پای کار آمده و برای بار دیگر انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

وی گفت: مراسم ۱۳ آبان در تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار شده و از این مکان تا دانشگاه تهران راهپیمایی برگزار خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بر پایی غرفه ها و ایستگاه های تبلیغاتی و فرهنگی در طول خیابان آیت‌الله طالقانی تا دانشگاه‌ تهران از دیگر اقدامات امسال است که به دلیل تقارن با روز جمعه انجام خواهد شد و قطعا برای دانش آموزان که به همراه خانواده ها حضور پیدا می کنند جذاب خواهد بود و در حقیقت امسال اجتماع عظیم ضد استکباری در تهران شکل خواهد گرفت.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: سخنران مراسم ریاست جمهور خواهد بود. 

وی عنوان کرد: در شهرستان های استان تهران نیز راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان به سوی میعادگاه های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد ۱۳ آبان استان تهران از دانش آموزان و جوانان خواست به دلیل تقارن ۱۳ آبان با جمعه به همراه خانواه های خود در مراسم شرکت کرده و از این اجتماع شکوهمند بهره مند شوند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.