×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گرایش سیاسی به تمدید قرارداد نیروهای شهرداری ارتباط ندارد

به گزارش تهران۲۴، چند روز پیش بود که شهردار سابق تهران در فضای مجازی صحبت‌هایی درباره تعدیل نیروهای شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری را مطرح کرد.

پیروز حناچی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که ‏در دوره گذشته مدیریت شهری با هیچ مدیر و پرسنلی به دلایل سیاسی قطع همکاری نشده‬ است اما در دوره جدید شهری این اتفاق رخ داده است.

وی نوشت: با شگفتی مطلع شدم تعداد زیادی از پرسنل شهرداری که در دوره قبل استخدام شده و به شهر خدمت کرده‌اند، به دلایل سیاسی و سلیقه‌ای در فهرست تعدیل قرار داده شده‌اند این افراد عموماً دارای تحصیلات عالی و مرتبط در دانشگاه‌های برتر هستند و برای مدیریت شهری سرمایه محسوب می‌شوند.

گرایش سیاسی به تمدید قرارداد نیروهای شهرداری ارتباط ندارد

تعدیل ۳ هزار نفر را با افتخار اعلام کردید!

این اظهارات حناچی با واکنش مدیران شهری مواجه شد و سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کاش آقای حناچی اجازه می‌داد تا آنچه در ۴ سال گذشته بر پرسنل شهری گذشت، در دل‌ها بماند گفت: آقای حناچی بسیاری از پرسنل شهرداری و حتی برخی از اعضای شورای فعلی زخم خورده برخوردهای سیاسی مدیریت شهری سابق هستند و شما تعدیل ۳ هزار نفری در دوره گذشته مدیریت شهری را با افتخار بنر کردید.

علوی به پرونده سازی‌های مختلف در ۴ سال گذشته برای پرسنل اشاره کرد و افزود: این پرونده‌ها از روی توهمات ذهنی برای پرسنل با عناوینی همچون «در ستاد فلانی کار کرده» «حزب اللهی هست» «با فلانی در اینستاگرام عکس داشته» و سایر موارد این چنینی تا آنجا که صدای برخی از همفکران خودتان هم درآمده بود وجود داشت و این موارد سبب می‌شود تا هرکسی حق اظهار نظر در خصوص نیروی انسانی داشته باشد، اما شما مدیران گذشته نخواهید داشت.

وی در توصیه‌هایی به مدیران فعلی شهری گفت: این کاری که در دوره گذشته با ما و پرسنل شهرداری کردند بد، غیر انسانی و غیر اسلامی بود؛ ما به عنوان مدیران انقلابی حق تکرار و ایجاد دسته بندی سیاسی و جناحی را نداریم اولین و اصلی‌ترین اصل این است که همه ما پرسنل، سرمایه شهرداری هستیم.

تعدیل نیروها سیاسی نیست

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در واکنش به تعدیل نیروهای شهرداری تصریح کرد که تعدیل نیروها سیاسی نبوده است و اکثر آنها جذب شده‌اند.

البته به گفته مسئولان شهری تمدید قرارداد کارمندان شهرداری منوط بر عملکرد افراد است و عملکرد هریک از کارکنان سبب تمدید قرار آنها می‌شود.

ارزیابی نیروها و عملکردشان ملاک تمدید قراردادها است

عملکردی که نیروی انسانی از خود نشان می‌دهد سبب تمدید قرارداد با او تمدید شود و ادامه همکاری تابع کسب نمره ارزیابی سالیانه است

لطف الله فروزنده معاون منابع انسانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره تمدید قرارداد کارمندان شهرداری اظهار کرد: ارزیابی نیروها و عملکردشان ملاک تمدید قراردادها است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران ادامه داد: عملکردی که نیروی انسانی از خود نشان می‌دهد سبب تمدید قرارداد با او تمدید شود و ادامه همکاری تابع کسب نمره ارزیابی سالیانه است.

وی در واکنش به برخی حواشی مطرح شده مبنی بر اینکه عده‌ای از نیروهای شهرداری به دلیل مسائل سیاسی تعدیل شده‌اند گفت: این موضوع صحت ندارد و گرایش سیاسی نیروهای شهرداری ارتباطی به تمدید قرارداد آنها ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.