×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام قدردانی و سپاس وزیر آموزش و پرورش از رهبر معظم انقلاب

به گزارش تهران۲۴، در پی عنایات مشفقانه و توصیه‌های حکیمانه‌ مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در پیامی به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، مراتب قدردانی و سپاس خود را اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

«رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامت و طول عمر با برکت برای آن رهبر فرزانه؛ خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر رحمت الهی از فراز کوه حکمت سرزمینمان با نسیم اردیبهشتی، به سوی ساحت خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت کشور وزیدن گرفت و نوازشگر جان، عقل و ذهن مؤثرترین عاملان هویت آفرینی ملی نسل تمدن ساز آینده‌ کشور گشت.

اینجانب به عنوان خادم نظام آموزش و پرورش کشور و معلمان و زحمتکشان این عرصه خطیر، مراتب قدردانی و سپاس صمیمانه خویش را از عنایات مشفقانه و توصیه‌های حکیمانه‌ حضرتعالی در دیدار با فرهنگیان معظّم تقدیم می‌دارم و به استحضار می‌رسانم که تا پای جان، تمام توان خود را جهت تحقق منویات و رهنمودهای جناب‌عالی صرف می‌نمایم؛ امیدوارم توفیق نصیبمان شود تا در دیدار آینده شاهد شکوفایی لبخند رضایت امام و مقتدایمان باشیم.

خداوند قادر متعال را خاضعانه شاکر و سپاسگزارم که دستگاه تعلیم و تربیت همواره از الطاف کریمانه و رهنمودهای عالمانه حضرت‌عالی بهره‌مند بوده است و از درگاه حضرت احدیّت طول عمر با عزت حضرت مستطاب‌عالی را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر- اروحنا له‌الفداه- برای پاسداری از انقلاب شکوهمند اسلامی خواستارم.

جامعه معزز فرهنگیان همواره مشتاق رهنمودهای داهیانه و دعای خیر جناب‌عالی برای حضور مؤثر در عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است».

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.