×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار حسن زاده: هیمنه پوشالی نظام سلطه فرو ریخته/آغاز توزیع ۲۷ هزار بسته معیشتی

به گزارش تهران۲۴ از تهران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) صبح روز جمعه در اجتماع بزرگ سپاهیان که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا و چهلمین سالگرد عملیات پیروزمندانه الی بیت المقدس را گرامی می‌دارم که با مجاهدت رزمندگان و شهدایی همچون شهید محمد جهان آرا، شهید صیاد شیرازی و شهید شهبازی، نصرت الهی شامل ملت انقلابی ایران شد و خداوند خرمشهر را آزاد کرد.

وی با گرامی‌داشت سالروز تشکیل لشکر ۲۷ و سپاه تهران بزرگ گفت: نیروهای مستقر در میدان، یگان‌های نمونه از پاسداران و رزمندگان گردان‌های بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، فاتحین، کوثر و قرارگاه‌های عملیاتی قدر، قدس و فتح، ۲۳ ناحیه مقاومت، یگان عملیات هوایی،  سازمان‌های اقشاری، گروه‌های بسیج سرود و گشت‌های خودرویی ثارالله هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ افزود: در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، ۳۱۳ سری جهیزیه و ۲۷ هزار بسته معیشتی تهیه شده که همزمان با اجرای این مراسم، برای اهدا به خانواده‌های نیازمند، به مناطق کم برخوردار ارسال می‌شود.

سردار حسن‌زاده با اشاره به دیگر اقدامات سپاه تهران بزرگ بیان کرد: در عرصه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، سلامت و بهداشت، دفاعی و امنیتی، راه‌اندازی مراکز رشد و فعالیت‌های دانش‌بنیان و غیره اقدامات متعددی توسط بسیجیان این سپاه انجام گرفته است. 

وی ادامه داد: حضور سازمان‌یافته و مقتدرانه بسیج و سپاه که اسطوره مقاومت و پرورش‌یافته امامین انقلاب و مکتب شهدا هستند،  در عرصه های مختلف، چگونگی مقابله با دشمن و استکبار جهانی را آموخته و بارها مشق کرده‌اند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: سپاهیان محمد رسول الله(ص) به‌خوبی بر شرایط کنونی مشرف هستند و می‌دانند هیمنه پوشالی نظام سلطه فرو ریخته است و نظام استکبار نیز امروز می‌داند که رسیدن به پایان عمرشان شتاب گرفته است.

سردار حسن‌زاده تصریح کرد: امروز شاهد عقب‌ماندن استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی در عرصه‌های مختلف و موفقیت‌های متعدد جمهوری اسلامی هستیم. 

وی اضافه کرد: امروز تمام ملت ایران دلباختگان امام زمان خویش هستند و نوای دلنشین سلام فرمانده از سراسر کشور به گوش می‌رسد. 

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: این مجاهدت‌ها نویدبخش حرکت در مسیر گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی و بسترسازی برای ظهور خورشید ولایت عظمی است. حال که از قافله رفقای شهیدمان جا مانده‌ایم براساس آیه شریفه قرآن همچنان بر عهد و پیمان خود با شهیدان و ولایت خواهیم ماند و ان‌شاءالله با انجام آخرین مرحله از عملیات الی بیت و آزادی قدس شریف شاهد اعتلای پرچم لا اله الا الله در سراسر جهان خواهیم بود. 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.