×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تشکر رئیس جمهور از همراهی مردم در اجرای طرح اصلاح توزیع یارانه‌ها

به گزارش تهران۲۴ از ارومیه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم مهاباد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع صمیمی مردم اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی حقیقتا در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و نقشی اساسی دارد، دفاع جانانه از مرزهای کشور و تقدیم شهیدان والامقام و ایثارگران و جانبازان نمونه بارز این نقش ویژه است.

وی با تشکر از مردم منطقه گفت: مردم فهیم منطقه یک آزمون ویژه دادند و اینکه در مقابل ضد انقلاب و بد خواهان با بصیرت ایستادگی کردند و آنها را نا امید کردند؛ من باید به مردم استان به خاطر این موضوع تبریک گویم و به نسل جدید بگویم پدران شما حقیقتا افتخار آفرینی کردند و دلیل صدق ادعای ما ۲۰هزار شهید استان است.

رئیس جمهور با تشکر از نیروهای مسلح و مرزبانان استان ادامه داد: باید به سرداران رشید این استان ادای احترام کنیم و از بسیجی‌های منطقه  تشکر کنیم و باید تاکید کنم که بسیج یک حزب نیست بلکه یک جریان وسیع فراگیر از همه زبان‌ها و مذاهب و دلدادگان انقلاب را در بر می‌گیرد.

رئیسی با اشاره به مطالبات مردم تصریح کرد: نسبت به مسائل شهرستان و مسائل مردم و نیازهای آنها در حوزه‌های مختلف از جمله معیشت توجه ویژه داریم و این موضوعات برای دولت یک امر محوری است.

وی با اشاره به کاهش فوتی‌های کرونا گفت: در ابتدای دولت روزانه ۷۰۰ نفر از خانواده‌ها در کشور به خاطر از دست دادن عزیزان خود داغدار می‌شدند اما با لطف خدا و کمک مردم امروز این عدد به زیر ۷ نفر رسیده است.

رئیس جمهور ضمن قدردانی از حضور و همراهی مردم با دولت در مقابله با کرونا تاکید کرد: در مسئله اقتصادی هم حقیقتا باید از مردم قدردانی کرد چرا که اگر همراهی مردم نبود برداشتن گام‌های اساسی و زیربنایی در حل مشکلات میسر نبود و امید است تا با اجرای کارهای زیربنایی شاهد رشد ۸ درصدی وعده داده شده باشیم.

رئیسی مسئله تولید به ویژه تولید دانش بنیان را در مهاباد مسئله محوری عنوان کرد و افزود: بومی گزینی در استخدام‌های استان، فعال شدن بازارچه‌های مرزی به عنوان یک فرصت و به صورت قانون مند، تخصیص یک مرکز درمانی ویژه شهرستان و جادهای مواصلاتی استان باید مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: قدم قدم خاک جمهوری اسلامی جلوه‌ای از امنیت مثال زدنی است و باید خداوند را به دلیل وجود این امنیت در مرزهای کشور سپاس گفت و از مرزبانان و نیروهای مسلح قدردانی ویژه کرد.

رئیس جمهور مسئله وحدت را موضوعی اساسی برای پیشرفت کشور دانست و بیان کرد:جوانان منطقه بدانند که اختلاف همه چیز را از ما خواهد گرفت و باید تلاش ما در ایجاد وحدت برپایه قرآن، نبی مکرم(ص) و باورهای عمیق مشترک باشد.

رئیسی تصریح کرد: بنای دولت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است و تمام کارکنان دولت بدانند که ملت از ما انتظار دارند و این انتظار به حق است.

وی اشتغال را یکی دیگر از مسائل مهم دولت عنوان کرد و یادآور شد: دولت سعی دارد با فعال کردن بازارچه‌های مرزی و استغال دانش بنیان گام اساسی در کاهش نرخ بیکاری بردارد. 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.