×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۵ سال عملکرد اصلاحات| هم‌صدایی با براندازان دلیل اضمحلال اصلاح‌طلبان

به گزارش تهران۲۴،مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد ۲۵ ساله اصلاح طلبان گفت: از عنوان هر مساله ای می توان به عمق آن پی برد وقتی بیان می شود که عده ای اصولگرا هستند یعنی به مبانی نظام پایبندند در مقابل وقتی تعدادی به خود عنوان اصلاح طلب را می دهند یعنی ادعای ایجاد اصلاحات را دارند‌؛ این شعار این معنا را به مخاطب انتقال می دهد که برخی امور از مسیر اصلی خود منحرف شده اند و ما قصد اصلاح داریم.
 
وی افزود: در اینجا باید پرسید آیا اصلاح طلبانی که عنوان اصلاح طلبی را به دوش می کشند به آن پایبند بوده اند؟ متاسفانه این افراد براساس شعار و هدف اعلامی حرکت نکردند و از مسیر خارج شدند، به همین جهت هیچ گاه به اهدافی که اعلام کردند نخواهند رسید.

*  اصلاح‌طلبان در بسیاری از موارد به کشور ضرر زدند

محفوظی تصریح کرد: متاسفانه اصلاح‌طلبان به جای ایجاد «اصلاح»، در بسیاری از موارد به کشور ضرر زدند تا جایی که برای حفظ پایگاه اجتماعیشان با برخی براندازان همصدا شده اند و این امر یعنی اضمحلال حزب اصلاح طلب، متاسفانه این افراد به جایی رسیده اند که خود را در مقابل مردم قرار داده اندو اقداماتی که انجام می دهند خلاف اهداف جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به نفوذ برخی عناصر در بین احزاب اصلاح طلب افزود: مدعیان اصلاح طلبی دچار لغزش های شدیدی شدند به همین دلیل می توان گفت «نفوذ» در بین آنان خیلی سریع تر رخ داد، تا جایی که می توان ادعا کرد اصلاح طلبانِ امروزی غربگرا شده اند و به تفکر لیبرالی چنگ زده اند. این افراد با تفکر انقلاب اسلامی فاصله زیادی پیدا کرده و به مسیری دیگر رفته اند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اصلاح طلبان از مسیری که جمهوری اسلامی آن را آغاز کرد خارج شده و دچار استحاله شده اند، به همین دلیل می توان گفت وضعیت خوبی ندارند و اقداماتی که انجام می دهند به ضرر انقلاب و ملت است.

* قدرت طلبی عادت بد اصلاح طلبان است

محفوظی با اشاره به قدرت طلبی اصلاح طلبان تصریح کرد: متاسفانه این مساله رویه و «عادت بد» اصلاح طلبان است، به عنوان مثال کسی که هشت سال به عنوان رئیس جمهور قدرت را در دست دارد اگر ادعا کند  قدرت ندارد کذب محض است و نشان از این دارد که ۸ سال مردم را «سرکار» گذاشته است این مساله اتفاق بدی است که روسای جمهور پس از اینکه قدرت را از دست دادند به اپوزوسیون تبدیل می شوند. 

وی اصلاح کردن ساختارها توسط اصلاح طلبان را دروغ خواند و گفت: ۳۲ سال حکومت در دست اصلاح طلبان بود چه کار اشتباهی را اصلاح کردند؟ علاوه بر اینکه هیچ گونه اصلاحی توسط این افراد صورت نگرفته باید گفت فقط به کشور ضرر زده اند، بعد از اینکه قدرت را از دست می دهند به اپوزوسیون تبدیل می شوند و به کشور خسارت وارد می کنند. 

* اصلاح طلبان فقط به دنبال قدرت هستند

محفوظی افزود: اگر ملی گرا هستند نباید به کشورشان آسیب برسانند، اگر هم نوع دوست هستند باید به آنها گفت کسانی که به آنها آسیب می زنید بشر هستند. اصلاح طلبان به نظام و کشور ضربه زدند و فقط به دنبال قدرت هستند. متاسفانه هرگاه قدرت را به دست آوردند به ملت و نظام براساس تفکر لیبرال ضربه زده اند و کشور را متاسفانه به سمت و سویی نامبارک بردند. 

وی در مورد عقب نشینی اصلاح طلبان از آرمان های استقلال طلبانه ای که در اوایل انقلاب داشتند، افزود: اصلاح طلبان همان ابتدا از مسیر اصلی خودشان فاصله گرفتند که این اتفاق شاید به دلیل «نفوذ» باشد. از همان ابتدا نفوذ در میان اصلاح طلبان شکل گرفت و آنها را از مسیرشان خارج کرد آنان در مسیری مخالف با ادعاهایشان حرکت می کنند به همین دلیل هیچ گاه به اهدفی که شعار می دهند نخواهندرسید.

این نماینده مجلس اظهار داشت: اقدامات اصلاح طلبان ادعاهای آنان مبنی بر روشنفکری و خدمت را نقض می کند، اقداماتی که در نتیجه آن به کشور و ملت آسیب رسیده، اگر ضررهای اصلاح طلبان نبود وضعیتی که در آن به سر می بردیم از شرایط فعلی خیلی بهتر بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.