×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لحظات پدر ـ دختری یک شهید مدافع حرم+فیلم

به گزارش تهران۲۴، اول ذی‌العقده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر است. به مناسبت چنین روز فرخنده‌ای در ادامه لحظات پدر ـ دختری شهید سیدمصطفی صادقی از شهدای مدافع حرم را مشاهده می‌کنید که دخترش دل‌نگران اوست و با زبان شیرینش شرطی را پیش‌ روی پدرش می‌گذارد:

بابا مواظب باشیا! ـ که چی؟ ـ که نمیری!

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید سیدمصطفی صادقی، ۱۸ دی‌ماه سال ۵۹ در تهران متولد شد و پس از گذراندن دوران ابتدایی و راهنمایی، در هنرستان جنگ‌افزارسازی وابسته به صنایع دفاع تحصیل کرد. پس از اخذ دیپلم برق الکتروتکنیک ابتدا در صنایع مهمات‌سازی و پس از اخذ مدرک کارشناسی در سازمان انرژی اتمی ایران مشغول به خدمت شد.


آخرین وداع ۲ دختر شهید صادقی با پدرشان

سیدمصطفی پس از طی دوره‌های آموزشی متعدد نظامی و آمادگی کامل ۲۰ اسفندماه سال ۹۴ عازم جبهه مبارزه با داعش و دفاع از حرم حضرت زینب(س) شد و در دومین ماموریت خود به سوریه در ۱۶ خردادماه سال ۹۶ مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان در وقت افطار در حماء به‌دست تکفیری‌های جنایتکار به شهادت رسید. پیکر شهید هنوز برنگشته است و خانواده‌اش همچنان چشم‌انتظار هستند. با این وجود یادبودش در قطعه ۵۰ ردیف ۱۱۵ شماره ۲۰ قرار دارد. از شهید سیدمصطفی صادقی، ۲ فرزند دختر به نام صدیقه سادات و مطهره سادات به یادگار مانده است.


مزار یادبود شهید صادقی در بهشت زهرا

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.