×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله اعرافی: سیاست وجه جداناپذیر حوزه علمیه است

به گزارش تهران۲۴ از ایلام، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز در جلسه شورای اداری استان ایلام با بیان اینکه سیاست وجه جدا ناپذیر حوزه علمیه است گفت: حوزه، سیاسی است و نگاه سیاسی یک حقیقت انکار ناپذیر است که در طول تاریخ این نگاه سیاسی محور تحولات بزرگی در جامعه بوده است. 

وی با اشاره به این که دشمنان جنگ ترکیبی و ابزارهای پیچیده در فضای مجازی و واقعی برای مقابله با گفتمان انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند افزود: ما امروز به یک مقاومت علمی، ادراکی و درونی برای نسل جوان نیازمندیم که در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کرده و دشمنان را به عقب برانیم.

مدیرحوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: حوزه، اخلاق و معنویت مدار است و‌ در ذات خود بایستی عاری از وابستگی دنیایی باشد و باید تربیت آن به گونه‌ای باشد که هم جامعه و هم خود را این گونه تربیت کند و عامل باشد.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به این که انقلاب اسلامی امتداد عاشورا است گفت: تئوری نظام اسلامی و ولایت فقیه یک تئوری کلان و جدید در دنیای معاصر بوده و گفتمان انقلاب اسلامی که مورد تهاجم دشمنان قرار دارد به این دلیل است که منظومه فکری جدید را به دنیا ارائه داده و دنیا را شگفت زده کرده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.