×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس جمهور: مدیران ناکارآمد را شناسایی خواهیم کرد/ کرمانشاه قرارگاه اشتغالزایی می‌خواهد

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی عصر پنج‌شنبه در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان کرمانشاه، با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری صحیح از ظرفیت نخبگان در کشور، اظهار داشت: ارتباط بین دولت با جامعه و نخبگان باید دائمی و مستمر باشد.

رئیس جمهور با اشاره به ایستادگی مردم کرمانشاه در مقابل جریان نفاق، گفت: سوابق مجاهدات و ایثارگری‌های مردم این استان جزو نقاط درخشان تاریخ این مرز و بوم است و هیچ گاه نباید فراموش شود.

آیت الله رئیسی با اشاره بر ضرورت برنامه‌ریزی صحیح برای غلبه بر مشکلات مردم استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: واقعاً انسان دوست ندارد مشکلاتی همچون حاشیه‌نشینی که برای سال‌های گذشته است را در این شهر ببیند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی به محوریت اصل «ما می‌توانیم» در دولت اشاره کرد و گفت: معتقدیم به دست توانای شما نخبگان بسیاری از کارها انجام‌شدنی است. باید به مردم میدان داده شود. پیشرفت کشور در بسیاری از حوزه‌ها مرهون حضور و اراده مردم و نخبگان است.

رئیس جمهور با اشاره به مشکل اشتغال در استان کرمانشاه، تصریح کرد: باید در این استان یک قرارگاه برای ایجاد اشتغال تشکیل شود؛ جوانان در این منطقه نباید احساس بیکاری کنند؛ حل این مشکل نیازمند اراده است.

آیت الله رئیسی ادامه داد: در بسیاری از نظرسنجی‌ها امید به توانایی و کارآمدی دولت برای حل مشکلات وجود دارد و دولت مصمم است با عملکرد تحول‌گرایانه و جهادی از این امید پاسداری کند.

وی با اشاره به معطل ماندن پروژه‌های نیمه‌تمام در بسیاری از مناطق کشور، اظهار داشت: پروژه‌های نیمه تمام مردم را غصه دار کرده است؛ باید کار واقعی شکل گیرد و مردم ببینند گره‌ای از مشکلات آنان باز شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه این استان مسیر عبور زائران کربلا است، گفت: مردم ایران عاشق حضرت اباعبدالله(ع) هستند؛ نخست‌وزیر عراق برای میزبانی از مردم ایران در عرفه و اربعین اعلام آمادگی کرد و به تعهدات خود در روز عرفه نیز عمل کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به پیشنهاد یکی از نخبگان در مورد اینکه نمایندگانی از سوی دولت به این استان اعزام شوند تا افراد ناکارآمد شناسایی و به رئیس جمهور گزارش داده شود، تاکید کرد: این کار را انجام خواهم داد و نمایندگانی برای بررسی این موضوع به استان خواهند آمد.

وی در پایان با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان کرمانشاه، ‌گفت:‌ حتماً جلوی واردات کالاهایی که در کشور به صورت استاندارد و با کیفیت ساخته شده است، گرفته می‌شود. اجازه نمی‌دهیم واردات بی‌رویه تولید را در کشور دچار مشکل کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.