×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زاکانی:حضور مردم در اداره شهر ضرورت دارد/ فعالیت گروه های دوام محلات پس از ۷ سال

به گزارش تهران۲۴، شهردار تهران در حاشیه مراسم گردهمایی بزرگ دوامیان شهر تهران در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: حضور مردم در اداره شهر ضرورت دارد. بی شک تکیه به مردم در تمام ابعادی که نیاز شهر است، در این دوره مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته که حاصل این رویکرد می تواند رفاه و آسایش و پیشرفت مادی و معنوی شهر را رقم بزند. 

زاکانی افزود: در سراهای محلات، یکی از خانه هایی که طراحی شده، خانه بحران است. با توجه به شرایط بحران خیزی که کشور دارد و همین مساله شهر را نیز در صورت بروز حوادث طبیعی متوجه آثار سویی می کند؛ تصمیم داریم تا با محوریت مردم و سازماندهی آنها در این حوزه به ایجاد ایمنی و زمینه پیشگیری از بحران با یک حضور فعال و گره گشا در همان لحظات اولیه از ظرفیت خانه های دوام استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم هم توسعه و هم تقویت این خانه ها در خصوص گروه های جهادی دوام محور و ایمنی محور داشته باشیم که در مدارس و مساجد و همه کانون های جمعیتی بتوانند فعال شوند.

شهردار تهران با اشاره به اینکه باید در کنار گروه های دوام بتوانیم متن جامعه را آموزش داده و فرهنگ سازی انجام دهیم تا آمادگی های لازم را در زمان بروز بحران داشته باشیم، بیان کرد: این اقدامات باعث می شود تا اگر در هر لحظه ای نیاز بود، حضور فعالی داشته باشیم. 

زاکانی بیان داشت: ۷ سال بود که گروه های دوام محلات عملکرد خاصی نداشتند بعد از این مدت اکنون شاهد چنین حضور باشکوهی هستیم و امیدواریم دست به دست هم بدهیم تا شهری ایمن تر را داشته باشیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.