×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار تهران: اکثر مدیران مشکل‌دار شهرداری را تغییر دادیم

به گزارش تهران۲۴؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست پایان دوره اتحادیه تحکیم وحدت با اشاره به بحث شفافیت در شهرداری گفت: در ابتدای ورود به شهرداری پیگیر شفاف سازی بوده ام و خواستار این بودیم که خرید هایمان  را۴۰ درصد ارزان تر از طریق بورس تهیه کنیم.

زاکانی در پاسخ به سوالی راجع به عملکرد شهرداری در برخورد با فساد گفت: بلافاصله پس از شروع کار در شهرداری سعی کردیم به طور جدی با موارد فساد برخورد کنیم و زمینه مقابله با فساد اکثر مدیران مشکل دار را در اکثر جایگاه ها تغییر دادیم.

زاکانی در ادامه سخنانش عنوان کرد: در ساخت مسکن انحصار دست کسانی است که سرمایه و پول بیشتری داشته اند، در شهر تهران الان یک میلیون کمبود مسکن وجود دارد و این ظلم به خانواده ایرانی است که ۶۵ درصد از حقوق خود را برای اجاره بدهد، در بحث مسکن تسهیلات ساخت و ساز مسکن ایجاد خواهیم کرد.

زاکانی راجع به فعالیت شهرداری حوزه فرهنگی گفت: شهرداری ظرفیت بی نظیری در حوزه مسائل مختلف از جمله تئاتر سینما و مسائل دیگر دارد و می توانیم به همه این موارد را معطوف خدمت به بطن جامعه داشته باشیم و اوقات فراغت خانواده‌ها را به سمت توسعه فرهنگ و گسترش آن ببریم.

شهردار تهران در پایان گفت: راجع به بحث بهداشت صحبت هایی صورت گرفته و برای توسعه بهداشت در محلات اقداماتی انجام شده است، قرار شد روسای دانشگاه تهران نیز بخشی از این مسئولیت را برعهده بگیرند و در این زمینه کمک کار شهرداری باشند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.