×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد ۲ برابری قطارهای تهران به خرمشهر و‌ کرمانشاه/ راه‌‌اندازی قطار از مبادی جدید به خرمشهر

‌به گزارش تهران۲۴، میعاد صالحی در صفحه شخصی خود نوشت: در راستای تسهیل زیارت اربعین علاوه بر افزایش دو برابری قطارهای تهران به خرمشهر و کرمانشاه، تلاش شد با وجود محدودیت شدید ظرفیت‌ خط و ناوگان، قطار‌های فوق العاده دیگری نیز از مبادی مختلف به خرمشهر اعزام شوند.

به گفته مدیرعامل راه‌آهن اولین قطار انشاالله سه شنبه زائران را از زاهدان به خرمشهر خواهد رساند.

به گزاری فارس صالحی پیش از این همچنین درباره قطار تهران-کربلا گفته بود: ‌‌قطار تهران- کربلا  صبح روز ۱۲ شهریور حرکت خود را آغاز کرد، ‌پس از پیگیری‌های متعدد وزیر راه و شهرسازی و مذاکرات مدیران راه‌آهن با همتایان عراقی و سفری که در مسیر قطار تهران- کربلا داشتیم، اولین قطار از تهران به مقصد کربلا راه‌اندازی شد.

به گفته مدیر عامل شرکت راه‌آهن ‌‌این قطار پس از حرکت از تهران وارد ایستگاه شلمچه می شود مسافران پس از طی یک مسیر ۳۰ کیلومتری با اتوبوس به بصره رفته و مجددا از طریق قطار وارد کربلا می‌شوند، ایستگاه راه آهن کربلا تنها ۵ دقیقه تا حرم حضرت ابوالفضل(ع)  فاصله دارد.

صالحی گفته بود: حرکت این قطار فعلا به مدت سه ماه به صورت آزمایشی بوده و در این مدت هفته‌ای یک رام قطار از تهران تا کربلا و بالعکس خواهیم داشت، طی این سه ماه مشکلات و چالش‌های مسیر به منظور مدیریت بهتر احصا خواهد شد و پس اتمام این مدت آزمایشی، برای افزایش تعداد حرکت قطارها تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

صالحی ‌از ادامه فعالیت قطار مسافری ترکیبی تهران-کربلا تا پایان امسال و در ماه‌های پس از ایام اربعین خبر داده بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.