×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قاضی‌زاده هاشمی: شهید همدانی الگوی مقاومت و کار جهادی بود

به گزارش تهران۲۴، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز دوشنبه با خانواده‌های سردار شهید «حسین همدانی» و شهید مدافع امنیت «سلمان میراحمدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با خانواده شهید همدانی با اشاره به مجاهدت‌های این شهید گرانقدر، گفت: شهید همدانی در دوران دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از خود بروز داد و پس از جنگ تحمیلی نیز برای مجاهدت در راه اسلام لحظه‌ای درنگ نکرد.

معاون رئیس جمهور افزود: شهید همدانی در فرماندهی و مدیریت، نبوغ و توانمندی بسیار بالایی داشت و در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور تأثیرگذار بود ضمن اینکه در مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام و ایران از جمله رژیم صهیونیستی لحظه‌ای تردید به خود راه نداد و به همین سبب فتنه‌گران از ایشان کینه عمیقی دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار سالروز شهادت شهید همدانی را گرامی داشت و گفت: این شهید بزرگوار با همراهی شهید قاسم سلیمانی در حماسه پیروزی بر داعش نقش برجسته‌ای داشت و همواره مورد احترام و تکریم مردم عزیز کشورمان بوده است. شهید همدانی الگوی مقاومت و کار جهادی بود و برای خدمت به کشور و مردم خستگی‌ناپذیر بود و وجود امنیت در کشور حاصل مجاهدت، ایثار و از خودگذشتکی شهید همدانی‌ها است.

قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار با تجلیل از صبر و استقامت خانواده سردار شهید همدانی برخی از فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکلات ایثارگران از جمله تأمین مسکن را تشریح کرد.

خانواده شهید همدانی نیز در این دیدار با تشکر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر تلاش همه جانبه برای حل مسائل و دغدغه‌های ایثارگران تأکید کردند.

معاون رئیس جمهور همچنین به دیدار خانواده شهید «سلمان میراحمدی» رفت و در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بسیجی فداکار گفت: شهدا برای شهادت انتخاب می‌شوند و درب شهادت برای بندگان مخلص خداوند گشوده است و این شهید عزیز نیز با فداکاری و ازخودگذشتگی در راه خدا به شهادت رسید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نیروهای امنیتی برای مقابله با توطئه دشمن و حفاظت از جان، مال و ناموس مردم به میدان آمدند و در این راه فداکاری کردند و آحاد مردم ایران قدرشناس این شهدا بوده و خواسته امروز از قوه قضائیه برخورد و مجازات با اغتشاشگرانی است که همه اصول را زیر پا گذاشته‌اند.

خانواده شهید میراحمدی نیز در این دیدار نحوه شهادت این شهید را تشریح کردند.

بسیجی سلمان امیراحمدی، شامگاه شنبه ۱۶ مهرماه در پی حمله مسلحانه اغتشاش‌گران در خیابان سجاد شمالی در منطقه ۱۷ تهران به شهادت رسید و اغتشاشگران با اسلحه جنگی مستقیم به سر بسیجی «سلمان امیراحمدی» شلیک کردند. از ایشان دو فرزند یک و هفت ساله به یادگار مانده است.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.