×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چمران: تهران یکی از ۱۰ شهر بحران زا در دنیاست

به گزارش تهران۲۴، مهدی چمران در آیین افتتاح و بهره برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: موضوع شهر امن آنقدر مهم است که خداوند در قرآن به آن قسم یاد کرده است.

وی با بیان اینکه باید شهر ایمن و پایدار داشته باشیم، افزود: تهران جزو ۱۰ شهر در جهان است که مخاطرات طبیعی زیادی داشته و هنوز نیز دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تهران یکی از ۱۰ شهر بحران زا در دنیاست، ادامه داد: در کنار بحران های طبیعی شاهد بحران های انسان ساز نیز هستیم که می توان به وجود ساختمان های ناپایدار اشاره کرد.

وی بیان کرد: ما برای ایمن سازی شهر تهران باید تلاش زیادی انجام دهیم. اگر زلزله ای در شهر تهران روی دهد معلوم نیست با چه فاجعه انسانی روبه رو می شویم.

وی یادآور شد: در سال های گذشته مانورهای تخصصی در زمینه مدیریت بحران برگزار می شد که از شهرداری تهران می خواهیم این مانورها توسط ستادهای مدیریت بحران شهرداری و استان های معین برگزار شود تا این آمادگی هم در شهرداری تهران و هم در شهرداری استان های معین ایجاد شود.

چمران تاکید کرد: در پایداری ساختمان ها هم شهرداری و هم نظام مهندسی مسئول هستند و لازم است در مورد ساختمان هایی که تازه ساخته می شود، نظارت های لازم در جهت پایداری ساختمان ها انجام شود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.