×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اسماعیل هنیه: نبرد سیف القدس تا نابودی اشغالگر ادامه دارد

به گزارش تهران۲۴، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، امروز (دوشنبه) در سخنانی گفت که نبرد «سیف القدس» هنوز به پایان نرسیده است.

به نوشته وبگاه العهد، هنیه گفت نبرد سیف القدس که به دست مقاومت غزه علیه رژیم اشغالگر آغاز شد، تا زمانی که این رژیم را از خاک فلسطین بیرون کند، ادامه خواهد داشت.

او افزود: «تمامی گروهها و احزاب رژیم اشغالگر، تندرو، ظالم و متجاوز هستند، بنابراین باید تمامی توهمات صلح و مذاکره از بین برود و اینکه با این رژیم اشغالگر جز با زبان شمشیر و تفنگ نمی‌شود سخن گفت».

اسماعیل هنیه همچنین گفت تا زمانی که بیت‌المقدس بدین گونه هدف قرار می‌گیرد، گروههای فلسطینی یک افق و اولویت راهبردی دارند و آن هم درگیری با رژیم صهیونیستی است و قدس موجب وحدت فلسطینی‌ها شده است.

او در ادامه از تمامی ملت‌های عرب و اسلامی خواست تا وحدت و یکدستی خود را بازیابند و قدس را محور خود قرار دهند.

هنیه با تأکید بر پایبندی بر اصول امت اسلامی و فلسطین از جمله قدس و حق بازگشت گفت: «هیچ گونه مماشات، سازش و کوتاه آمدنی وجود ندارد؛ مردم فلسطین این حق را دارند که در خاک خود باشند و لازم است تا خانواده‌هایمان را از زندان‌ها آزاد کنیم و محاصره غزه برچیده شود و مقاومت علیه اشغالگران به ویژه در کرانه باختری ادامه یابد».

او در این راستا به تشدید فعالیت جوانان در کرانه باختری و مقاومت مسلحانه گروه «عرین الاسود» و دیگر شاخه‌های مقاومت در کرانه باختری و قدس اشاره کرد و آن را ستود.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.