×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مماشات کی به پایان می‌رسد؟

تهران۲۴_ مریم عرب انصاری: مسلح شده‌اند آن هم با انواع و اقسام سلاح از کلت‌ و کلاشینکف گرفته تا دوش پرتاب و نارنجک.

اول با هشتگ نویسی شروع کردند و شعار؛ تا به فراخوان رسیدند و اغتشاش.

کم کم که دیدند فضا مناسب است دست به خشونت زدند؛ سطل آشغال ها را آتش زدند، راهبندان کردند؛ مغازه و بانک تخریب کردند تا اینکه افتادند به امر کشته سازی؛ از خودکشی گرفته تا تصادف و قتل و حادثه را همه و همه به پای نظام نوشتند.

اما باز پازل‌شان تکمیل نبود رنگ و بوی خون کم داشت! با چوب و سنگ و چماق و مشت و لگد افتادند به جان نیروهای حافظ امنیت از بسیجی گرفته تا انتظامی؛ بعد که دیدند حریفشان با باتوم، پینت بال و سینه ستبر جلو آمده ، گستاخ تر شدند؛ چاقو و تیزی و بلندی به دست گرفتند و داعشی وار سلاخی کردند!

چادر از سر زنان محجبه کشیدند، به جرم بسیجی بودن با چوب و سنگ و لگد و قمه امثال آرمان و روح الله را به قتل رسانده و روی جسم هر آنکه را که با آنها همراه نبود با تیزی یادگاری گذاشتند!

این اواخر هم که وقیحانه با انواع سلاح های متنوع کشتار جمعی از نارنجک تا کلت و کلاشینکف به جان مردم و نیروهای حافظ امنیت افتاده اند چرا که خوب می دانستند پلیس با پینت بال و وینچستر آن هم با گلوله پلاستیکی حریفشان نمی شود!

فکر اینجا را هم کرده بودند دوستان دلواپس خارجی‌شان؛ برایشان محموله‌های متنوعی از سلاح را تدارک دیده بوده و به کرات هم اعلام کردند که هر چقدر این اغتشاش طول بکشد پول و دلار و سلاح وجود دارد!

فراوانی سلاح از قمه و تیزی و کلت و کلاشینکف از یک سو، تزریق دلار و رمز ارز به عناصر خود فروخته از سوی دیگر و  برنامه ریزی گسترده برای انجام عملیات های ترکیبی و اجرای مأموریت‌های مسلحانه تمام تلاش دشمن برای براندازی نظام بوده و هست تا آنجا که محموله‌های متنوعی از کلت و فشنگ و مهمات و بمب و نارنجک و سلاح‌های دوش پرتاب در نقطه صفر مرزی تا داخل شهرها و روستاها و حتی در مرکزی ترین نقاط پایتخت همراه با دستگیری عناصر خود فروخته کشف و ضبط شد.

از سوی دیگر برگزاری اعتراضاتی که در دو ماهه اخیر دیگر رسماً اغتشاش شده و رنگ خون گرفته سوای تزریق حس ناامنی، کسادی و تعطیلی کسب و کار و خدشه دار کردن زندگی مردم منجر به مجروحیت، جان باختن و شهادت تعداد زیادی از شهروندان، نیروهای نظامی و انتظامی شده است به نحوی که فقط در فراخوان ۳روزه سه‌شنبه ۲۴، چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ آبان آماری بالغ بر ۲۲ تن از نیروهای بسیج و سپاه‌، فراجا و شهروندان عادی به شهادت رسیدند.

ادامه دار شدن اغتشاشات، افزایش حس ناامنی و گستاخی لجام گسیخته اراذل و اوباش و عناصر خود فروخته دیگر کاسه صبر مردم را لبریز کرده است؛ «مماشات دیگر بس است» این روزها جمله و خواسته اکثریت مردم است تا آنجا که در پویش هایی با عناوین«پایان مماشات با عاملان ناامنی و اغتشاشگران»، «لزوم برخورد قاطع با عاملان ناامنی در کشور» و «قدرت عمل پلیس در برابر اغتشاشگران را افزایش دهید» و «ضرورت بکارگیری سلاح توسط مأمورین نیروی انتظامی» از مقامات و مسوولان خواسته اند تا مانع از ادامه این روند شده و با تجهیز مأموران به سلاح‌های بازدارنده و افزایش قدرت عمل و اختیار آنها مانع از آزادی عمل و رفتار وحشیانه اغتشاگران داعشی صفت شده و آرامش و آسایش به یغما رفته را به مردم بازگردانند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.