×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شخصیت خانم‌ها دربازی‌های رایانه‌ای را باحجاب به تصویر بکشیم

به گزارش تهران۲۴، فرهنگ‌سازی و تربیت دینی همواره باید از سنین کودکی رخ‌داده و از همان ابتدا کودکان را با قوانین، قواعد و فواید دستورات اسلام آشنا کند.

یکی از مهم‌ترین اسباب و وسایل این اتفاق بازی‌های رایانه‌ای هستند، بازی‌هایی که تأثیرات بسیار تربیتی روی کودکان داشته و به‌نوعی نگرش آن‌ها را مشخص می‌کند.

مدیریت و استفاده دشمن از این وسیله برای نفوذ فرهنگی به جامعه ایران اسلامی و ایجاد پدیده شکست فرهنگی در نسل جدید یکی از اهداف دیرینه مهاجمان فرهنگی است، اهدافی که با بی‌توجهی ما تا جایی به ثمر نشسته و باعث شکاف فرهنگی میان نسل‌ها شده است.

رهبر معظم انقلاب (مدظله) نیز در ۱۹ آذر ۱۳۹۲ و در دیدار با اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به این نکته اشاره کردند و فرمودند: تولید بازی‌های رایانه‌ای مفید، ترویج بازی‌های پرتحرک و تولید اسباب‌بازی‌های معنادار و جذاب را در دستور کار قرار دهید.

بازی‌های رایانه‌ای در عصر دیجیتال و رد شرایطی که رایانه به مهم‌ترین بازیگر روزمره‌های کودکان و نوجوانان تبدیل‌شده در فرهنگ‌سازی در تربیت این قشر از جامعه نقش مهمی دارند، از طرفی حجاب یکی از مهم‌ترین موارد تربیتی برای ایرانیان است.

با توجه به این شرایط پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت‌شده و درخواست باحجاب به تصویر کشیدن شخصیت‌های خانم دربازی‌های رایانه‌ای ایرانی را دارد.(اینجا بخوانید)

در متن این پویش آمده است: برای ترویج حجاب باید ابعاد مختلفی را در نظر بگیریم که یکی از آن ابعاد، بُعد بازی‌های رایانه‌ای است.

نباید از طرفی به فرزندانمان فرهنگ بی‌حجاب بودن را منتقل کنیم و سپس از گشت ارشاد بخواهیم آن‌ها را ارشاد کند!

حداقل شخصیت خانم‌ها دربازی‌ها را باحجاب شرعی به تصویر بکشیم.

به نظر این اتفاق می‌تواند کمک شایانی به انتقال فرهنگ حجاب به نسل بعدی بکند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.