×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها: بقای جمهوری اسلامی در خطر نیست

به گزارش تهران۲۴، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه) تأکید کرد که علی‌رغم اغتشاشات داخلی در ایران اما هیچ خطری متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

خبرگزاری رویترز در این خصوص گزارش کرد، «آهارون هالیوا» رئیس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه) تأکید کرده است که در حال حاضر «هیچ خطر واقعی» برای بقای نظام جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم اغتشاشات داخلی وجود ندارد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها از اغتشاشات داخلی ایران حمایت کردند و رسانه‌های اسرائیلی به نقل از کارشناسان تل‌آویو گزارش دادند که این تحلیلگران بر لزوم بهره‌برداری از تداوم اغتشاشات در ایران با هدف «سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی» تأکید کرده‌اند.

با این حال، آهارون هالیوا در در جریان سخنرانی در اندیشکده مطالعات امنیت اخلی دانشگاه تل‌آویو تصریح کرد: «فکر می‌کنم که اعتراضات تاحدودی به قیام مردمی تغییر جهت داده است».

این مقام صهیونیست در ادامه به برخی اغتشاشات و خساراتی که به اموال عمومی وارد می‌شود، اشاره کرد و گفت: «وقتی به برخی از رخدادها، حتی ساعاتی که در آن رخ می‌دهد، آسیب به نهادهای ملی، به نمادهای دولتی، به تعداد تلفات نگاه می‌کنید، اتفاق متفاوتی در حال رخ دادن است که به شدت برای این رژیم آزاردهنده است».

وی سپس ادامه داد که این اغتشاشات خطری برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد نمی‌کند و گفت: «در این نقطه از زمان، هیچ خطر واقعی و جدی برای این رژیم نمی‌بینم».  

پیش از این نیز رسانه‌های نزدیک به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرده بودند که «سازمان‌های امنیتی اسرائیل نسبت به احتمال موفقیت اعتراضات جاری در ایجاد تغییر، بدبین هستند».

در مقابل «محمود عباس زاده مشکینی» یکی از اعضای کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ایران، تأکید کرد: «اسرائیل در صورت رهبری کردن توطئه‌ها علیه ما، بیشترین پاسخ را دریافت خواهد کرد».

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.