×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سیره فاطمی منبع الهام برای بانوان جهان است

به گزارش تهران۲۴، حجت‌الاسلام شیخ اشفاق وحیدی به مناسبت ایام فاطمیه برای سخنرانی و آئین‌های عزاداری به شهر «آکلند» واقع در کشور نیوزیلند سفر کرده است، در یکی از این محافل سوگواری گوشه‌هایی از زندگی دختر رسول الله (ص) و ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) را تشریح کرد.

وی با اشاره به فداکاری‌های حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت و امامت، زهد و تقوای ایشان و رنج و مصائبی که ام ابیها متحمل آن شدند، گفت: حضرت فاطمه با وجود رنج و مشکلات فراوان از سوی توده گمراه و منافق هرگز دست از دفاع از دین محمدی و ولایت امام علی بن ابی طالب (ع) برنداشتند.

حجت‌الاسلام وحیدی اظهار داشت: امروز سیره فاطمی باید منبع الهام برای زنان جهان از جمله خواهران ایمانی ما باشد. دشمنان جهان اسلام درصدد آسیب زدن به جامعه بانوان مسلمان به بهانه آزادی و حقوق بشر هستند لذا باید نسبت به توطئه‌های خارجی هوشیار باشیم.

وی افزود: تاریخ گواه فداکاری‌های بی دریغ و بی نظیر بانوی دوعالم در دفاع از ارزش‌های اسلامی و مبارزه با گمراه کنندگان است. امروز نیاز شدید به ترویج سیره فاطمی در جوامع داریم و باید مشعل زندگانی حضرت زهرا روشن‌تر از همیشه باشد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.