×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح «خانه مادری» در ایام فاطمیه به همت سازمان تبلیغات اجرا می‌شود

به گزارش تهران۲۴،حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور، درباره اقدامات سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه اظهار داشت: جامعه ایران، جامعه‌ای به شدت به هم پیوسته و به هم تنیده با پیوندهای اجتماعی عمیق است بر همین اساس سازمان تبلیغات در نظر دارد در ایام فاطمیه پیش رو با پشتیبانی از گروه‌های مردمی و ظرفیت‌های گروهی که در فضای جامعه فعالیت می‌کنند با ابزارها، روش‌ها و موقعیت‌های مختلف در راستای تحکیم این پیوندهای اجتماعی که امروز دشمن بر روی آن تمرکز کرده تا با ایجاد عداوت و بغض بین افراد جامعه گسست و فاصله اجتماعی ایجاد کند، گام بردارد.

وی افزود: سازمان تبلیغات در ایام فاطمیه از مجموعه‌هایی که در قالب طرح «خانه مادری» حلقه‌های به هم پیوسته از محفل‌های گفتگو، همفکری و همدلی بانوان را فراهم می‌آورند حمایت خواهد کرد.

عزت زمانی بیان کرد: در ایام فاطمیه محفل‌های عزاداری مختلفی با روش‌ها و ابزارهای گوناگون برگزار می‌شود از روضه‌های خانگی گرفته تا مجموعه‌ای از اقدامات و فرصت‌هایی که در ایجاد این تجمعات، فرصت‌ها و هم افزایی نقش دارند. طرح خانه مادری در واقع از چهار دیواری خانه‌ها تا مرزهای کشور و جامعه اسلامی کشیده می‌شود.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره طرح خانه مادری گفت: مادر به عنوان ستون و مدیر درونی خانواده است از این رو مفهوم خانه مادری برای محافل عزاداری ایام فاطمیه انتخاب شد تا هر کدام از حلقه‌ها و گروه‌های بانوان که می‌توانند در این زمینه با ایجاد محفل‌های مختلف جریان فاطمی را تحکیم و استحکام ببخشند در این طرح مشارکت داشته باشند. لازم به ذکر است در این زمینه محتواهایی نیز تولید شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جایگاه و مقام و منزلت زن و نقش اجتماعی که زن می‌تواند داشته باشد و باید ایفا کند خصوصاً بانوانی که باید از حالت مخاطب به حالت کنشگر در بیاید موضوع محوری این فرآیند در فاطمیه با اجرای طرح خانه مادری فراهم شده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.