×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور با بصیرت مردم برای دولت و همه مسئولان مسئولیت‌آفرین است

به گزارش تهران۲۴، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با گرامیداشت سالروز ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق با ولایت» حضور دیروز مردم بصیر در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تشییع شهدای گمنام را آگاهانه، معنادار و دارای پیام هم برای دوستداران و هم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی دانست.

رئیس جمهور این حضور با بصیرت مردم را برای دولت و همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی، مسئولیت‌آفرین دانست و افزود: تلاش مضاعف برای رفع نگرانی و دغدغه‌های مردم از جمله این مسئولیت هاست.

وی ارائه گزارش عملکردها و موفقیت‌های حاصل شده را موجب افزایش امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند.

رئیسی با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.

در این جلسه همچنین اعضای هیئت وزیران به آقای حسین محراب به عنوان استاندار جدید خوزستان رأی اعتماد دادند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق خوزستان و با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات این استان اظهار داشت: استان خوزستان از ظرفیت‌های بزرگ نیروی انسانی، جوانان مستعد و مردم متدین و وفادار به انقلاب برخوردار است و می‌طلبد با روحیه بسیجی و جهادی‌وار شبانه‌روزی، همه امکانات را برای رفع مشکلات و توسعه استان به خدمت گرفت چرا که ایران مدیون خوزستان است.

ضرورت ارتباط با علما، دانشگاهیان و جوانان و بهره‌گیری از مشورت شخصیت‌های ملی اهل خوزستان برای کمک به توسعه استان، از دیگر توصیه‌های رئیس جمهور به استاندار جدید این استان بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.