×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اغتشاشات در ایران از ناحیه اسرائیل رهبری می‌شود

به گزارش تهران۲۴، مهدی نیکخواه‌قمی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان ضمن حضور در کلیسای آگیون آکیندینون ـ کلیسای مرکزی منطقه آگیون آنارگیرون واقع در غرب آتن با آنتونیوس مالوف، اسقف این منطقه دیدار و میلاد پیام آور توحید، حضرت عیسی مسیح(ع) را تبریک گفت. نیکخواه‌قمی به تشریح وضعیت هموطنان مسیحی در ایران و پاسداشت این عید الهی توسط ارامنه در ایران پرداخت.

اسقف آنتونیوس مالوف در سخنانی، از ایران به عنوان کشوری مقتدر در منطقه یاد کرد و گفت: امیدوارم با توانایی که جمهوری اسلامی ایران دارد به زودی در عرصه جهانی بیش از پیش نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: جمهوری اسلامی ایران به لطف پروردگار، دولت و رهبری مقتدری که دارد به زودی از این بحران عبور خواهد کرد و همچنان به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

اسقف آنتونیوس مالوف ادامه داد: ما در کلیسای ارتدکس می‌دانیم که حق با کیست. اسراییل با همراهی آمریکا، به اسم آزادی این جنایت‌ها و ویرانی‌ها را به بار می‌آورند. با همین ترفندها توانستند سوریه را ویران کنند. ولی نمی‌دانند که ایران، سوریه نیست. سناریوی آنها – صهیونیست‌ها – جدید نیست. در سوریه، فلسطین، عراق و یمن اجرا شده است ولی در ایران موفق نخواهند شد و هر کشوری که آنها را همراهی می‌کند، ذره ذره آب می‌شود.

شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت از تجزیه کشورهای منطقه جلوگیری کرد

اسقف آنتونیوس مالوف با اشاره به نزدیکی سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: خدا روح شهید ما، شهید سلیمانی را پربرکت کند که جلوی این دشمنان در منطقه ایستاد و با ایجاد محور مقاومت از تجزیه کشورهای منطقه و تغییر مرزهای آنها جلوگیری کرد.

وی افزود: این اتفاقی نیست که فرهنگ و تمدن از منطقه خاورمیانه شروع شد و همه ادیان الهی در این منطقه به دنیا عرضه شدند. مسیحی که ما امروز میلاد او را جشن می گیرم در بیت‌لحم به دنیا آمد. صهیونیست ها به دنبال نابودی همه نقاط باستانی هستند تا اثری از این دین باقی نماند و سعی در تحریف واقعیت‌های گوناگون دارند.

اسقف آنتونیوس مالوف ادامه داد: من مطمئن هستم که مردم ایران به شخصیت‌های دینی و بزرگان خود معتقدند و هیچگاه در دام توطئه دشمنان نمی‌افتند. جمهوری اسلامی ایران با چنین فرهنگ و تمدنی با چنین قدرتی و با چنین رهبر مقتدری در سطح جهانی به حساب می‌آید و نمی‌توانند نقش آن را نادیده بگیرند. دعای خیر من برای شما و ملت ایران خواهد بود و مطمئن باشید که باطل به زودی نابود و حقیقت روشن می‌شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.