×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هزینه مقاومت را به شیرینی می‌پذیریم

به گزارش تهران۲۴، نخستین یادواره شهدای رسانه مقاومت با حضور شخصیت‌های ۷ کشور امروز در سالن همایش‌های صدا و صدا برگزار شد.

همسر شهید محسن خزایی از شهدای رسانه‌ای محور مقاومت در این مراسم اظهارداشت: خداوند بالاترین درجه رستگاری را شهادت بیان می‌کند و مصادق فرهنگ شهادت و مقاومت حضرت فاطمه (س) و امام علی (ع) و فرزندانشان هستند که با نثار جان و مال جزو اولین شهدا قرار گرفتند.

علت بقای جامعه اسلامی

وی افزود: آنچه موجب بقای جامعه اسلامی است رسانه‌ای از جنس آگاهی است که بر گرفته بر فرهنگ عاشورایی است که می‌بایست توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وهمسر شهید خزایی خاطرنشان کرد: مسولان وظیفه مهمی در معرفی فرهنگ شهادت و مقاومت دارند تا از دسیسه‌های دشمنان در امان بمانیم. وی تاکید کرد: طبق سخن پیامبر اکرم (ص) اطاعت از حاکمان دینی عامل وحدت میان مسلمانان و جامعه اسلامی است.

هزینه مقاومت را به شیرینی می‌پذیریم

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه هزینه مقاومت را به شیرینی می‌پذیریم گفت: این هزینه‌ها باعث ارتقا انقلاب اسلامی خواهد شد.

جبلی با اشاره به گمراه شدگان از مسیر واقعیت گفت: آنها قربانیان جنگ نرم هستند. در ماه‌های اخیر که ۴۴ سال در برابر تمام توطئه‌ها ایستادگی کرده بودیم نوع جدیدی از جنگ ترکیبی را تجربه کردیم. آنها برای به زانو درآوردن کشورمان در عرصه اقتصادی و فکری تمام توان خود را به میدان آوردند. ما هزینه مقاومت را به شیرینی می‌پذیریم.

وی افزود: چند ماه پیش از شهادت سردار سلیمانی خدمت ایشان عرض کردم که شهدای بین‌المللی سازمان صدا و سیما مستحق برگزاری یک مراسم هستند. قبل از اینکه از ایشان تقاضا کنم گفتند چون اسم شهدا را آوردید من هستم. برنامه را چیدیم اما ایشان به شهادت رسیدند. شهدای رسانه ملی از انقلاب اسلامی تا کنون که تعدادشان بیش از ۱۶۰ شهید است.

جبلی ادامه داد: یاد و خاطره حاج نادر طالب‌زاده را گرامی می‌داریم. امروز میزبان اصحاب رسانه و خانواده آنها هستیم.

وی بیان داشت: در جنگ سخت دشمن به دنبال نابود کردن خطوط مقدم و بمباران مواضع ما و عقب‌نشینی ما از موضعی به موضع دیگر است. در جنگ نرم، دشمن از نظر فیزیکی دنبال این کارها نیست بلکه به دنبال تحریف واقعیت و گمراه کردن است. شهدای رسانه مقاومت در دو جبهه سخت و نرم جنگیدند. آنها در عرصه جهاد تبیین برای مقابله با توطئه‌های نرم جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.