×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعریف ۵۲ جشنواره ذیل رویداد مردمی «آرمان»/ برای ساخت زندگی بهتر باید با تمام توان خدمت کرد

به گزارش تهران۲۴، دوشنبه هشتم اسفندماه ۱۴۰۱- در حسینیه جماران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، امین توکلی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری و جمعی از خانواده‌های شهدا، آیین افتتاح جشنواره های مردمی شهرداری تهران با عنوان رویداد آرمان برگزار شد. در ابتدای این مراسم زاکانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید آرمان علی وردی گفت: روزگاری نه چندان دور این حسینیه منشأ تحول و تغییر جدی در عرصه جهانی بود امام عظیم‌الشان ما  ۴ دهه قبل با تمسک بر اسلام و تکیه بر مردم توانست انقلاب را به پیروزی برساند. انقلاب اسلامی رویدادی عظیم بود و در نتیجه آن نقشه همه کسانی که سالها در جهت اهداف شیطان کوشش می کردند  نقش بر آب شد.

زاکانی افزود: هنوز در نیمه راه هستیم و به طور کامل نتوانسته ایم بر مقاصد خود از انقلاب دست یابیم. اهداف نهضت اسلامی ما آزادی، استقلال، عدالت، معنویت و پیشرفت بود. تحقق این اهداف نیازمند یک الگو و تکثیر آن با هدف شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

زاکانی پیرامون رویداد مردمی آرمان نیز گفت: ۵۲ جشنواره ذیل رویداد مردمی آرمان تعریف شده است. به عنوان مثال برای ما موضوع تامین سلامت و نشاط شهروندان همواره مهم بوده است، به همین جهت جشنواره‌ای با محوریت این موضوع به عنوان قهرمان شهر طراحی شد که ذیل آن ۶۰۰ هزار نفر در ۱۶ رشته ورزشی با هم رقابت کردند. در زمینه اوقات فراغت شهروندان نیز شهرداری تهران برنامه دارد و در همین رابطه هفته گذشته اختتامیه نخستین رویداد بازی‌های رایانه‌ای برگزار شد طی این رویداد ۶ هزار شرکت کننده در ده روز با هم رقابت کردند.

شهردار تهران تاکید کرد: اتفاقاتی که در حیطه سرگرمی و سلامت مردم رخ می دهد باید به سایر بخش ها مانند قرآن، ایمنی شهر و … نیز تسری پیدا کند تا مردم در بخش های مختلف با هم رقابت کنند و بهترین ها انتخاب شوند. یا در حوزه اجتماعی مبتنی بر همین الگو اگر بسیج مردمی برای کمک به همنوعان شکل نگیرد زندگی اقشار ضعیف جامعه دچار چالش خواهد شد، ما مکلفیم به مردم خدمت کنیم و برای ساخت زندگی بهتر و خدمت به آنها با یکدیگر رقابت داشته باشیم.

به گزارش شهر جشنواره های مردمی شهرداری تهران به جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آرمان علی وردی به اسم آرمان نامگذاری شده است در همین رابطه امروز نیز با حضور شهردار تهران و خانواده شهید علی وردی از تندیس جشنواره رونمایی شد.

پایان پیام/ 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.