×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ سپاه/ شبیه‌سازی طرح‌های تهاجمی پیشرفته در جنگ‌های ترکیبی

به گزارش تهران۲۴ از منطقه رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات کل سپاه ‌با اعلام خبر آغاز این رزمایش گفت: این رزمایش در راستای افزایش سطح آمادگی های رزمی سپاه و بر اساس شبیه سازی یکی از پیشرفته ترین طرح های تهاجمی در جنگ های ترکیبی و در هم‌تنیدگی جنگ‌های سخت و نیمه سخت و نرم در حال اجرا است.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ افزود: در این رزمایش نیروهای زمینی دریایی و هوا فضای سپاه به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می پردازند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج  هم نیروی انسانی بسیج دریایی و رزم زمینی را تامین خواهد کرد. همچنین در این رزمایش برخی سامانه‌ها و سلاح هایی که تازه به نیروی ها تحویل شده متناسب با تاکتیک های رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد. 

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ اظهار داشت: پیام این رزمایش دفاع و صیانت از امنیت ملی و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است. اساسا منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است. 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.