×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صدور برگه گذر ویژه اربعین از امروز/ کدام گذرنامه‌ها تمدید می شوند؟

به گزارش تهران۲۴، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در برنامه تلویزیونی از آغاز تمدید گذرنامه ها در مراکز گذرنامه سراسر کشور خبر داد و گفت: گذرنامه هایی که دارای اعتبار کمتر از شش ماه بوده و همچنین گذرنامه های منقضی که از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ صادر شده و تاکنون نسبت به تعویض آن اقدام نشده به صورت رایگان تمدید شده و صرفاً برای سفر اربعین به مقصد عراق و عتبات عالیات اعتبار دریافت می کنند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا تصریح کرد: در تهران، شهرری، شهریار و ورامین ۵ مرکز و در سراسر کشور در مراکز استان‌ها و شعبات گذرنامه در استان‌ها، کار تمدید گذرنامه های منقضی و دارای اعتبار کمتر از ۶ ماه از امروز آغاز شده است.

وی از افزایش ۴۰۰ درصدی و یا ۴ برابری افزایش گذرنامه در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش ۸۲ درصدی صدور گذرنامه را نسبت به سال ۹۸ که بیشترین زائر را داشتیم در حال حاضر کسب کرده ایم.

 سردار ذوالقدری افزود: از اوایل خرداد ماه همکاران ما در مراکز صدور گذرنامه و اداره چاپ به صورت شبانه روزی در تلاشند تا بتواند به سرعت گذرنامه متقاضیان را آماده کنند .

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا اعلام کرد: برگه گذر ویژه اربعین از امروز استارت خورده و متقاضیان می توانند با یک دهم قیمت گذرنامه بین المللی برگ گذر ویژه اربعین را که صرفاً برای سفر اربعین به عراق اعتبار دارد دریافت کنند.

سردار ذوالقدری تصریح کرد: در تهران ۵ مرکز کار تمدید گذرنامه ها را انجام می‌دهند؛ یک مرکز در ستارخان، دیگری در مرکز پلیس گذرنامه تهران در خیابان کوه نور و دیگری در شهرری؛ همچنین در شهرستان‌های ورامین و شهریار نیز کار تمدید گذرنامه صورت می‌گیرد.

 گفتنی است برای تمدید گذرنامه، متقاضیان باید به ادارات گذرنامه مراجعه کرده و اگر در شهرستان محل سکونت اداره گذرنامه ندارند برای تمدید گذرنامه به مقر پلیس امنیت شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.