×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام رؤسای سه قوه به مناسبت ارتحال آیت‌الله ناصری

به گزارش تهران۲۴ از اصفهان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی، ارتحال استاد اخلاق و عالم برجسته، آیت الله ناصری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت عالم ربانی و مجتهد پارسا و زاهد حضرت‌آیت‌الله حاج‌شیخ محمدعلی ناصری دولت‌آبادی موجب تاسف و تاثر شد.

در ادامه این پیام بیان شده است: ایشان از علمای برجسته اخلاق و عرفان و فقاهت و از یاران دلبسته امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند که سال‌های متمادی در حوزه‌های علمیه اصفهان، قم و نجف و در محضر فضلای گرانقدر از جمله آیات عظام خویی، بهجت، امام راحل (ره) و علامه طباطبایی درس‌های بیشمار آموختند و عمر پربرکت خویش را به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی، تربیت طلاب، ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و همچنین در راه‌اندازی و مدیریت مراکز حوزوی علمیه و دینی، خیریه و عام‌المنفعه و علمی و فرهنگی صرف کرد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب با تسلیت این ضایعه به روحانیت، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان اصفهان، شاگردان و بیت مکرم ایشان، برای آن عالم جلیل‌القدر علودرجات و رضوان الهی و حشر با اولیاءالله و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

همچنین در پیام دیگری، غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه ارتحال آیت‌الله ناصری را تسلیت گفت؛ در این پیام آمده است: خبر رحلت عالم ربانی آیت‌الله ناصری موجب اندوه و تأسف فراوان شد؛ عمر پر برکت این روحانی پرهیزکار و پاک‌نهاد و این معلّم اخلاق، سرشار و مشحون از مجاهدت در تربیت نفوس مؤمن و معرفت‌جو بود؛ بی‌تردید فقدان این شخصیت برجسته برای تلامیذ و مستفیدان محضر پرفیض او ثلمه‌ای بزرگ است.

در این پیام ذکر شده است: اینجانب تسلیت صمیمانه‌ خود را به خانواده‌ مکرم و فرزندان محترم و دیگر وابستگان و به همه‌ ارادتمندان ایشان خصوصاً علما و طلاب و مردم اصفهان معروض داشته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات مسألت می‌کنم.

همچنین آیت الله رئیسی نیز درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت: که در این پیام این روحانی پارسا و شیفته امام زمان خواند و نقش ایشان در دفاع از آرمانهای امام و رهبری را تحسین برانگیز دانست و تسلیت صمیمانه خود را به حوزه های علمیه،مردم ولایتمدار اصفهان و خانواده محترم ایشان ابراز نمود

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.