×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گرامیداشت یازدهمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه/ اغتشاشگران از مردم ایران نیستند

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، ۲۰ مهرماه سال ۹۰ به عنوان یک روز به یادماندنی در تاریخ شکوهمند استان کرمانشاه به یادگار مانده است.

۲۰ مهرماه یادآور خاطره‌ای شیرین برای کرمانشاهیان است، این روز یادآور سفر تاریخی و باشکوه مقام معظم رهبری به کرمانشاه است و روزی که کرمانشاه سوژه ناب خبرهای دنیا شد و حروف‌‌چین همه روزنامه‌ها یک‌باره از عشق این خبر مدهوش شدند.

ساعت استقبال از رهبر معظم انقلاب ۸ و ۳۰ دقیقه صبح و از مسیر میدان آزادی به سمت ورزشگاه آزادی کرمانشاه اعلام شد که به عنوان یک مسیر و روز به یادماندنی در تاریخ شکوهمند استان کرمانشاه به یادگار مانده است.

امروز در یازدهمین سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، یاد می‌کنیم از آن روزهای زودگذر سفر مقام معظم رهبری در میان شور و شوق و ازدحام عاشقان، از آن حماسه بی‌بدیل ساکنان سینه ستبر ایران زمین، مردم کرمانشاه که شکوه و عظمتی وصف ناشدنی را در استقبال از ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه با یادآوری این سفر تاریخی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمنان نظام هیچگاه اعتقادات و باورهای مردم ایران را نشناخته‌اند و همیشه دچار محاسبات غلط می‌شوند.

وی ادامه داد: حوادث اخیر توسط چند تن گُول خورده رقم خورده، مردم ایران از این‌ها نیستند مردم ما همان‌هایی هستند که در بین قوم کُرد، حماسه‌ای بزرگ را در اورامانات خلق کردند، مردم ما همان‌هایی هستند که در دفاع از ازرش‌های نظام به اذن مقام معظم رهبری در صحنه بوده و همچنان در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به استان کرمانشاه برکات فراوانی داشت، یکی از برکات که امروز به آن نیاز داریم وحدت و انسجام مردم است، در این استان اقوام و مذاهب مختلفی در کنار همدیگر همزیستی مسالمت‌آمیز دارند که در روز استقبال از مقام معظم رهبری همه یکی شدند.

وی گفت: نکته محوری وحدت جامعه ولایت است، شیعه و سنی به کوری چشم دشمنان در کنار هم، همه گوش به فرمان ولایت هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.