×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس/ جبلی: خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

به گزارش تهران۲۴، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست روز سه‌شنبه، ۱۹ مهر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با دعوت از پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش برگزار شد. در این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: براساس این گزارش، صداوسیما تلاش کرده تا حد ممکن در مورد موضوع مرحومه مهسا امینی شفاف‌سازی کند،  همچنین درباره تلاش جریان‌های معاند ضد انقلاب برای سوء‌استفاده و ایجاد فضای اغتشاش و بی‌ثبات در کشور، اقداماتی را صورت داده است.

عمویی یادآور شد: معاون سیاسی سازمان صدا و سیما نیز گزارشی درباره برنامه‌های سازمان در حوزه خبری و سیاسی ارائه و تأکید کرد که صدا و سیما تلاش می‌کند که افکار مختلف جامعه را پوشش دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان ختطرنشان کرد:‌ نمایندگان هم درباره عملکرد صدا و سیما نکاتی را بیان کردند. همچنین سوالاتی در خصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح کردند و جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.