×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خط ویژه| حزب اتحاد ملت در دفاع از اینترنشنال سنگ تمام گذاشت/ عزاداری اصلاح طلبان برای مرگ یک ضدانقلاب هتاک

به گزارش تهران۲۴، خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

حزب اتحاد ملت در دفاع از اینترنشنال سعودی سنگ تمام گذاشت

امتداد- ارگان رسانه‌ای حزب اتحاد ملت (اعضای حزب منحله مشارکت)- در مطلبی با عنوان «اینترنشنال بهانه است، مطالبات مردم نشانه است» نوشت: «سالهاست که به بهانه پوشش خبری اعتراضات و مطالبات مردمی در ایران توسط رسانه‌های وابسته به دولت‌های انگلیس و آمریکا، این مطالبات نادیده گرفته شده یا سرکوب شده است. به طور روشن می‌توان گفت هیچکدام از این اعتراضات در سه دهه اخیر با پاسخ رضایت بخش و یا اقناع کننده روبرو نشده‌اند. در عین حال تمام مطالبات (کم یا زیاد) به رسانه‌های بیگانه منتسب شده است.»

در ادامه این مطلب آمده است: «پروژه جدید، ایران اینترنشنال است. روشن است که پول این شبکه را یکی از اتباع کشور عربستان و آل سعود پرداخت می‌کند. در تمام رسانه‌ها و تریبون‌ها هم مرتباً به آل سعود حمله می‌شود. اما چرا این حملات در حوزه ساختار رسمی و دولت نمودی ندارد؟».

ارگان رسانه‌ای حزب اتحاد ملت در ادامه تصریح کرد: «این موارد نشان می‌دهد بیش از آنکه موضوع دخالت این دولت‌ها مطرح باشد، این مساله بهانه‌ای است برای زیرسوال بردن مطالبات مردم در داخل که فارغ از هر حمایت و عدم حمایت خارجی، می‌خواهد به مطالباتش پاسخ مناسب داده شود.»

این شبه رسانه منتسب به حزب اتحاد ملت مدعی شده که فقط رسانه‌ها به آل سعود و رسانه‌های آن حمله کرده‌اند. برخلاف این ادعا دیروز سردار سلامی در جمع نیروهای شرکت کننده در رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه به رژیم آل‌سعود هشدار داد و گفت: «یک سفارش به رژیم آل‌سعود دارم که با بنگاه‌های سخن‌پراکنی و رسانه‌هایی که فقط شیطنت ترویج می‌کنند و آشکارا به دنبال تحریک جوانان ما هستند، هشدار می‌دهم مراقب رفتارتان باشید و این رسانه‌ها را کنترل کنید وگرنه دود آن به چشم شما خواهد رفت. ما با شما اتمام حجت می‌کنیم. شما از طریق این رسانه‌ها در امور داخلی ما وارد شده‌اید ولی بدانید آسیب‌پذیرید. ما به شما گفتیم مراقب باشید.»

شاید این هشدار سردار سلامی، طیف تندرو به ظاهر اصلاح طلب در داخل را عصبانی کرده است. چرا که برخی همقطاران آن‌ها سال‌هاست که در رسانه‌های دشمن و از جمله اینترنشنال سعودی مشغول پادویی برای آل سعود، انگلیس، اسرائیل و آمریکا هستند.

یکی از این افراد، علی اصغر رمضانپور (معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی) است. رمضانپور، سردبیر فعلی خبر شبکه ضدایرانی اینترنشنال سعودی، قبل از فرار از کشور، سردبیر روزنامه زنجیره‌ای آفتاب امروز و آینده نو نیز بوده است.

ارگان رسانه‌ای حزب اتحاد ملت (که اعضای شورای مرکزی آن تقریباً همگی از محکومین فتنه ۸۸ هستند) با انتشار این مطلب تأمل برانگیز، بار دیگر پیوند جریان رسانه‌ای به ظاهر اصلاح طلب با ضدانقلاب خارج نشین صحه گذاشت.

این حزب اصلاح طلب در مطلب مذکور، اغتشاش و آشوب را اعتراض نامیده و از مطالبات مردمی سخن گفته است. آیا پاره کردن گلوی مأمور نیروی انتظامی مطالبه مردمی است؟! آیا کشیدن چادر از سر بانوی محجبه، مطالبه مردمی است؟! آتش زدن مسجد و قرآن چطور؟! آسیب به خودرو و مغازه مردم چطور؟! آیا آتش زدن مأمور نیروی انتظامی، تخریب آمبولانس، حمله به ماشین آتش نشانی و…از مطالبات مردمی است؟!

عزاداری اصلاح طلبان برای مرگ یک ضدانقلاب هتاک

دیروز «رضا حقیقت نژاد» از هتاک‌ترین خبرنگاران ضدانقلاب و معاند و از آرزومندان براندازی جمهوری اسلامی بر اثر ابتلا به یک بیماری عفونی نادر مُرد.

این فعال رسانه‌ای معاند از سال ۸۸ با فعالیت در رسانه‌های ضدانقلاب، از هیچ اقدامی در جهت تحقیر، تفرقه و تحریم ملت ایران فروگذار نکرد. وی پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با ابراز شادمانی از این واقعه تلخ، با بی شرمی اعلام کرد که از شدت ذوق زدگی خواب ندارد و ساعت‌ها به تولید محتوا درباره این رویداد پرداخته است.

حقیقت‌نژاد بر اساس آنچه که یک‌سال پیش در صفحه توئیتر خود روایت کرده، در جریان یک رابطه جنسی نامشروع در جزیره بالی اندونزی به یک بیماری عفونی نادر و شبیه به ایدز مبتلا شده بود. وی روز گذشته در شهر برلین آلمان مُرد. رضا حقیقت نژاد مُرد و به آرزوی براندازی نرسید.

یکی از فعالین رسانه‌ای در همین رابطه در مطلبی نوشت: «براستی اگر از کسی بپرسند چرا وطنت را فروختی و سر سفره رادیو فردایی نشستی که ارگان رسمی سازمان جنایتکار CIA است، یا چرا سر سفره شبکه‌ای نشسته‌ای که پولش را بن سلمان می‌دهد، چه حجتی دارد؟! چه موقف سختی است، آنجا که از انسان درباره اعمالش حجت می‌خواهند و او دستش خالی است.»

پس از انتشار خبر مرگ این فعال معاند، رسانه‌های دشمن از جمله بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، اینترنشنال سعودی و رادیو فردا با ابراز تأسف، از وی با عنوان خبرنگاری حرفه‌ای و برجسته نام بردند.

اما نکته تأمل برانگیز اینجاست که همزمان برخی رسانه‌های به ظاهر اصلاح طلب در داخل همصدا با رسانه‌های دشمن، از خبر مرگ این فعال معاند ابراز تأسف کردند.

پایان پیام/.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.