×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجمع نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس آماده همکاری با استاندار است

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار امروز با آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از آمادگی نمایندگان استان با استاندار کرمانشاه برای رفع مشکلات و شکوفایی بهتر استان خبر داد.

وی اظهار کرد: صحرایی استاندار کرمانشاه فردی صادق در گفتار و امین است، بنابراین مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد در راستای پیشرفت و ترقی استان کرمانشاه همه‌گونه همکاری را با ایشان در برنامه‌های خود قرار دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان اولین جلسه خود را با استاندار کرمانشاه برگزار کرده که خوشبختانه خروجی خوبی داشته است، لذا برای نیل به فردای بهتر برای مردم استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند، نشست‌های بعدی را با استاندار کرمانشاه برگزار کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان استان را رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان دانست و اظهار امیدواری کرد، با وحدت رویه‌ای که بین مسؤولان استان وجود دارد، به زودی شاهد افق‌های روشنی از موفقیت در برنامه‌های جاری استان باشیم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.