×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران می‌داند

به گزارش تهران۲۴، سردار حسین رحیمی با تبریک روز جهانی کارگر و با اشاره به اینکه امروز کارگران در رونق و شکوفایی اقتصادی سهم بسزایی دارند، اظهار داشت: در اسلام به مسئله کار و کارگر بسیار تاکید و توجه شده است و کارگران در دین مبین اسلام از شأن و جایگاه و منزلت بالایی برخوردار هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه چرخ‌های اقتصاد هر کشوری را کارگران به چرخش در می‌آورند و کارگران در اقتصاد و شکوفایی آن نقش بی بدیلی دارند، عنوان کرد: کارگران مهم‌ترین عناصر پیشرفت هر کشوری محسوب می‌شوند که کار و تلاش و همت آنان ستودنی و با ارزش است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مأموریت اصلی پلیس امنیت اقتصادی برخورد و مقابله جدی با مفاسد و جرایم اقتصادی است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری کشور ما نیازمند شکوفایی و خودکفایی در زمینه‌های مختلف اقتصادی است و باید تلاش کنیم که در این زمینه همه سهم و قدر خود را ایفا کنیم.

سردار رحیمی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با مقابله جدی با مجرمان و مفسدان اقتصادی، قاچاقچیان، زمین خواران و … اجازه نخواهد داد که این مجرمان با اقدامات مجرمانه خود زحمات و تلاش‌های کارگران را نقش بر آب کنند.

وی افزود: امروز پلیس خود را حامی و پشتیبان کارگران عزیز می‌داند و با همه توان از آنان حمایت و جانبداری خواهد کرد و با تأمین امنیت و آرامش آنان فضای امنی را برای کارگران عزیز فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.