×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حیاط دولت| از برگزاری یک آزمون جدید استخدامی تا نظر دولت درباره میثم لطیفی

به گزارش تهران۲۴،‌ اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ) هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

دهقان در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس: جزایر سه‌گانه بی‌تردید متعلق به ایران است

محمد دهقان امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در واکنش به بیانیه شورای همکاری خلیج فارس و ادعای دوباره امارات درباره جزایر سه‌گانه گفت: بررسی همه اسناد گذشته نشان می‌دهد که این جزایر متعلق به ایران است و قابل مناقشه نیست.

وی ادامه داد: برخی حکام منطقه با سندسازی و رشوه به برخی اساتید حقوق‌بین‌الملل دنبال کتاب‌سازی هستند که اصلا ارزش حقوقی ندارد. اسناد قدیمی در این زمینه روشن است و مبنای حرکت ما چون حقوقی است تردیدی در این زمینه نداریم.

اوجی: کارت سوخت از هیچ جایگاهی حذف نشده است

جواد اوجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۲ مقرر شده که افراد از کارت سوخت شخصی خود استفاده کند.

وزیر نفت تأکید کرد: در هیچ یک از جایگاه ‌ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است. از جایگاه ‌ها کارت سوخت حذف نشده و فقط تعداد آن‌ها کمتر شده است. (جزئیات بیشتر)

وزیر آموزش و پرورش: دریافت وجه توسط مدارس دولتی تخلف است

رضامراد صحرایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: دریافت وجه توسط مدارس دولتی تخلف است و در صورت گزارش توسط مردم، به شدت برخورد خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره استخدام جدید افزود: اکنون در مرحله ارزیابی آموزگاران در حال انجام است و امید است معلمان خوبی را برای فرزندان این سرزمین که شایسته بهترین معلمان هستند، انتخاب کنیم.(جزئیات بیشتر)

وزیر ارشاد: جشنواره بین‌المللی فیلم خزر به‌زودی برگزار می‌‎شود

محمدمهدی اسماعیلی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی فیلم سینمایی دریای خزر به تصویب رسیده است و به‌زودی این جشنواره برگزار خواهد شد.

وزیر ارشاد بیان کرد: اگر توافقنامه فرهنگی میان ما و روسیه که چند سال قبل داشتیم در مجلس به تصویب برسد، چندین مرکز فرهنگی جدید فی مابین ایران و روسیه در شهرهای تهران، مسکو و سن پترزبورگ و یکی‌دیگر از شهرهای ما فعالیت‌های فرهنگی شکل خواهد گرفت.(جزئیات بیشتر)

توضیحات زاکانی درباره دستیاری ویژه رئیس‌جمهور

علیرضا زاکانی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: انتصاب من به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور جابجایی از شهرداری تهران نیست.

شهردار تهران افزود: این موضوع در واقع یک محبت از سوی رئیس جمهور است که در صورت تصویب هیأت دولت به من کمک می‌کند تا نوکری بیشتری در قبال متکدیان، کودکان خیابانی، معتادان متجاهر و‌ آسیب‌های اجتماعی انجام دهم.(جزئیات بیشتر)

وزیر علوم: دانشجویان مشکوک به تقلب با استفساریه مجلس به تحصیل خود ادامه دادند

محمدعلی زلفی‌گل امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: مجلس شورای اسلامی استفساریه‌ای می‌دهد که در آن قانون  مواردی برای شائبه تخلف وجود دارد در آن آمده که برای داوطلبان است نه برای دانشجویان. به همین دلیل، آن‌هایی که رفته بودند سر کلاس دانشجو شده بودند آن‌ها دیگر شامل این موارد قانونی نمی‌شد و آنان همان یک‌هزار نفر بودند.(جزئیات بیشتر)

سخنگوی دولت: انتصاب میثم لطیفی منع قانونی ندارد

علی بهادری جهرمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: وزرات صمت مسئول اجرای غرفه و وزارت ارشاد نیز به عنوان مسئول امور محتوایی غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو ژاپن تعیین شد.

سخنگوی دولت از یک خبر برای جوانان و کارکنان وظیفه نیروهای مسلح خبرداد و گفت: امروز در هیات وزیران مصوب شد تا حمایت موثری از مهارت آموزی و اشتغال پذیری سربازان وظیفه و کارکنان نیروهای مسلح صورت گیرد. براین اساس، لایحه ای در دولت تصویب شد که در آن برای مهارت آموزی این قشر صندوق ویژه ای پیش بینی شده است.(جزئیات بیشتر)

سلاجقه: پروژه میانکاله هیچ‌گونه مجوز محیط‌زیستی ندارد

علی سلاجقه امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از دید سازمان محیط زیست پروژه ای به عنوان پتروشیمی میانکاله وجود ندارد. در خصوص فنس گذاری انجام شده نیز دستگاه قضایی باید پاسخ دهد. ما کار لازم را انجام دادیم و هیچ مجوزی برای این پروژه از سوی سازمان محیط زیست داده نشده است.(جزئیات بیشتر)

وزیر کشور: قاطعانه با اقدامات تروریستی مقابله خواهیم کرد

احمد وحیدی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوعات مرتبط با مراسم اربعین در جلسات و کمیته‌های مجمع در حال پیگیری است و وزارت بهداشت و دستگاه‌های مسئول در این حوزه در حال برنامه‌ریزی هستند.

وزیر کشور با تشریح تمهیدات در نظر گرفته شده برای حل مشکل گرما در ایام برگزاری مراسم اربعین گفت: برای پیشگیری از گرمازدگی زائران عزیز سایه‌بان‌ها، مه‌پاش‌ها، جت‌فن‌هایی پیش‌بینی شده که هوا را تلطیف کند و اتاق‌های سرد نیز برای کسانی که دچار گرمازدگی می‌شوند تدارک دیده شده است.(جزئیات بیشتر)

آزمون استخدامی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی به‌زودی برگزار می‌شود

سپهر خلجی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: نظر به نیاز دولت به حضور نیروهای جوان و با انگیزه در بدنه روابط عمومی دستگاه های کشور، با دستور معاون اول رئیس جمهور به سازمان امور اداری استخدامی،  آزمون استخدامی روابط عمومی دستگاه های دولتی بزودی برگزار خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

رئیس بنیاد شهید: ساماندهی مزار شهدا با اجازه مکتوب خانواده‌های آنان انجام می‌شود

امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: طبق توافقات، ساماندهی قبور شهدا در چهارچوب تفاهم‌نامه انجام می‌شود و شرط اساسی آن کسب رضایت از والدین شهید است.

رئیس بنیاد شهید بیان کرد: اگر والدین شهید اجازه ندهند و مکتوب امضا نکنند طبیعتاً هیچ اقدامی نباید انجام شود. ظاهراً شهرداری تهران از مدت‌ها قبل مذاکراتی را با تعدادی از خانواده‌های شهدا داشته و از آن‌ها امضا گرفته است.(جزئیات بیشتر)

خزعلی: یک ابر رویداد برای هفته خانواده در نظر گرفته‌ایم

انسیه خزعلی امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت:برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور افزود: در این راستا، ۹ گروه ترتیب داده شده است که به صورت تخصصی وارد مسائل خانواده می‌شوند.(جزئیات بیشتر)

اسلامی: مرکز جدید تولید رادیودارو اوایل سال آینده افتتاح می‌شود

محمد اسلامی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما ۶۰ نوع رادیودارو و کیت تولید می‌کنیم و به ۹ کشور صادرات داریم و بیش از ۲۱۰ مرکز پزشکی از ما رادیو دارو دریافت می کند.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: در بحث سرمایه گذاری حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از  قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود و نقش بیشتری را هم برای صادرات و هم برای توسعه صادرات ایفا خواهیم کرد.(جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.