×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیسی: تعطیلات نباید مانع انجام کارهای ضروری مردم شود

به گزارش تهران۲۴، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز چهارشنبه در آخرین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۰ به تمام وزرا و مسئولان دستگاههای اجرایی خطاب کرد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که در ایام تعطیلات نوروزی وقفه‌ و تاخیری در کارهای ضروری و مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

وی ادامه داد: وظیفه همه مسئولان اجرایی خدمت به مردم است لذا در اولین فرصت در سال ۱۴۰۱ جلسه هیات دولت تشکیل خواهد شد.

رئیس جمهور از همه دست اندرکاران سفرهای نوروزی خواست همه تلاش خود را بکارگیرند تا مردم در آرامش و امنیت به مسافرت بروند و به سلامتی این ایام را سپری کنند.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به فضلیت و اهمیت شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: نیمه شعبان و روز ولادت امام زمان (عج) جزو ایام با فضیلت سال است و جا دارد همگان خصوصا مسئولان و خدمتگزاران به مردم، تلاش نمایند از فیوضات این روز و این ماه بهره کافی را ببرند.

وی همچنین ضمن تسلیت مجدد به مناسبت رحلت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی، تصریح کرد: ارادت ویژه آیت‌الله علوی گرگانی به امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی از ویژگی‌های ایشان بود. این فقید بزرگوار در تمام عمر پربرکت خود از تلاش برای تبیین فقه اهل بیت (ع) کوتاهی نکرد و جزو مروجان و مدافعان امام خمینی(ره) و نهضت انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.