×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحریم فیلم‌های ضد ملی سلبریتی‌ها

به گزارش تهران۲۴،به دنبال حواشی پیش آمده در جشنواره فیلم کن پویش‌های متعددی در سامانه فارس من شکل گرفت که بیشتر این پویش‌ها به نوعی اعتراضاتی است به سلبریتی‌هایی که با پول این مملکت سلبریتی شدند و حالا با تمام وجود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. در این پویش آمده: آسیب‌های ناشی از خیانت سلبریتی‌ها در ابعاد گوناگون فرهنگی، اخلاقی، ارزشی، ملی و مذهبی در ایران، سال‌هاست گسترش یافته است. دشمنی که با استفاده از شهرت و بدون سواد و صلاحیت علمی و اخلاقی و سیاسی، فضای مجازی و اجتماعی را ناامن و بی‌اخلاق نموده است. از اینرو برای اثبات خواست عمومی و رأی مردم، دعوت می‌کنم فیلم کسانی که مروج بی‌اخلاقی در جامعه هستند توسط خود مردم تحریم شود.

*تاثیر نهادهای مربوطه در پیشگیری از جولان سلبریتی‌ها

در ابتدای امر، مهمترین پاسخ و واکنشی که به این جریان داده شود باید از جانب نهادهایی چون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ملی و نهادهای مرتبط بوده که می‌توانند بیشترین تاثیرگذاری را بر مجاری خلق فیلم‌های ضد ملی سلبریتی‌ها داشته باشند.

متاسفانه برخی از سلبریتی‌های ما و نه همه آن‌ها، بخصوص در سال‌های اخیر به محض اینکه پا را برای حضور در یک رویداد از ایران فراتر می‌گذارند، جلوی رسانه‌های غربی شروع به ایراد گرفتن و مباحث سیاسی و جبهه‌گیری علیه کشور خودشان می‌کنند

شکی نیست که در جامعه هنری ما همین حالا هم افرادی هستند که در آرزوی سلبریتی شدن بوده و در حال حاضر با خوشرویی و خوش خلقی در حال استفاده و فعالیت در پروژه‌های وطنی هستند به این امید و آرزو که دیر یا زود سلبریتی و معروف شوند و به نان و نوایی برسند. آرزویی که شاید در دل اکثر قریب به اتفاق جوانان وجود داشته باشد.

این مساله سلبریتی شدن به خاطر شرایط بسیار خاص و صرف بودجه‌های کلان در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تنها برای عده‌ای محدود اتفاق می‌افتد و به دنبال آن همان‌ها با دیده و شنیده شدن به سلبریتی‌های آینده بدل می‌شوند، بدین معنی که سلبریتی‌های بالقوه کنونی، با هیچ چیزی مشکلی ندارند تا زمانی که این صفت به فعل دربیاید و بعد در مقام سلبریتی به مزایایی بی‌شمار دست می‌یابند و آنگاه که مدتی از سلبریتی بودنشان گذشت و به شرایط عادت کردند، آنگاه وسوسه‌هایی از دور و نزدیک سراغشان می‌آید.

سلبریتی شدن به خاطر شرایط بسیار خاص و صرف بودجه‌های کلان در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی تنها برای عده‌ای محدود اتفاق می‌افتد و به دنبال آن همان‌ها با دیده و شنیده شدن به سلبریتی‌های آینده بدل می‌شوند

*سلبریتی‌ها گذشته خود را فراموش می‌کنند

متاسفانه این روند در جامعه کنونی ما به گونه‌ای پیش می‌رود  که شخص سلبریتی خیلی زود فراموش می‌کند که که بوده و از کجا آمده؟ و اینکه نباید تحت هیچ شرایطی مسائل مملکتش را نزد غریبه‌ها عنوان کند، و اینکه مانند هر خانواده‌ای یا هر کشور دیگری که از آمریکا گرفته که امروز قیمت بنزینش اگر در ایران اتفاق می‌افتاد، همین سلبریتی‌ها خون به پا می‌کردند ولی سلبریتی‌های آن‌ها لااقل این موضوع را درک کرده‌اند که بخش اعظم اعتبار و آبرویشان بسته و به وطن‌شان است و هرچه بیشتر به راست و دروغ از مشکلات مملکتشان بگویند، نزد همان غریبه‌ها بی‌وطن‌تر و نیازمندتر نمود خواهند یافت، برای مملکتشان آبروداری کنند.

*صدور فیلم‌های سیاه از ایران بهانه موضع‌گیری سلبریتی‌ها

متاسفانه برخی از سلبریتی‌های ما و نه همه آن‌ها، بخصوص در سال‌های اخیر به محض اینکه پا را برای حضور در یک رویداد از ایران فراتر می‌گذارند، جلوی رسانه‌های غربی شروع به ایراد گرفتن و مباحث سیاسی و جبهه‌گیری علیه کشور خودشان می‌کنند. موضع ایشان زمانی جدی‌تر می‌شود که این دسته حاملان فیلم‌هایی باشند که دارای محتواهایی ضد ملی یا سیاه‌نمایی در مورد کشورمان باشد. و همین باعث می‌شود سلبریتی‌ها طعمه باب میل معاندین و دشمنان عمده کشورمان ایران شوند.

*لزوم پیشگیری از ساخت فیلم‌های سیاه‌نما در داخل کشور

به همین دلیل یکی از مهمترین اقداماتی که باید صورت پذیرد این است که حالا که برخی از سلبریتی‌ها تحت هر شرایطی بدون مراعات کردن و آبروداری و حفظ کرامت برای خود و وطن خود، علیه کشورشان موضع می‌گیرند، باید در داخل کشور اول از همه جلوی ساخت فیلم‌هایی با مضامین و محتواهای ضد ملی گرفته شود. که این روند باید در حساسیت به صدور مجوز برای فیلمنامه آغاز شود تا این سیاه‌نمایی که متاسفانه در مقاطع و شرایطی حتی می‌تواند خساراتی را برای جامعه ما به دنبال داشته باشد را در نطفه خفه کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.